Castiga un iPhone 4 (Gratuit)


Nu prea am incredere in astfel de povesti, dar asta e testata. Un coleg a primit un iPhone 4 dupa ce a urmat pasii de pe un site. Ideea e simpla: te abonezi la una dintre serviciile oferite de ei si apoi rogi alti citiva colegi/prieteni sa faca la fel.

In functie de numarul de persoane pe care le aduci, castigi puncte si ele se transforma in jucarii. Orice de la un iPod Shuffle la un iPhone 4 sau un iMac.

Am cautat putin pe net si parerile par sa fie pozitive. Greu de crezut, dar daca nu te costa nimic sa incerci, nu e pacat?

Odata intrat pe site, iti faci un cont si iti alegi produsul pe care vrei sa-l primesti. Apoi accepti una dintre oferte. Majoritate presupun folosirea unui card pentru a cumpara sau testa un produs, dar toate au posibilitatea renuntarii dupa 30 zile. Asa ca nu platesti nimic. Site-ul in cauza primeste bani de la fiecare client care este trimis catre companiile in cauza. Si am observat ca nu printre ele sunt si unele foarte cunoscute.

In plus, daca nu esti fan al produselor Apple ai o gramada de alte produse pe care le poti castiga. Ei te lasa chiar sa iti alegi singur produsul. Si mai si expediaza in Romania!

Intra AICI sa vezi despre ce este vorba!

L-ai testat? Ce parere ai? Eu zic ca nu iti strica un iPhone 4 gratuit, nu?

Posted on septembrie 29, 2010, in Android OS, Apple, Cafeneaua Hightech, Gadgets, Games, GPS, Hot News, HTC, Hystory, Internet, Just about me, Linux (Ubuntu, Xubuntu, Mandriva etc), MAC OS, Maemo, Microsoft, Movies, Music Download, Nokia, Orange, Samsung, Securitate MAC/Windows/Linux, Sony Ericsson, Symbian OS, Vodafone, Windows 7, Windows Mobile, Windows XP and tagged , , , . Bookmark the permalink. 30 comentarii.

  1. costa 1$, my ass, trebuie sa pui vreo 20$ asa ca.. plus ca daca dai click pe linku ala tau, iti face tie refferals, si nu zic ca nu e corect, dar macar spune asa, nu o baga pe aia romaneasca: numai de pe linku asta merge.. urat!

  2. Unii romani chiar nu pot intelege ca, chestia asta e chiar legala!
    Am scris eu in postul asta ca „numai pe asta merge” sau te referi la celalalt?
    Verifica linkurile de refferal sa vezi ca nu sunt aceleasi. De asemenea gandestete ca nu aveam de unde sa fac un print screen cu 99/25 refferals iar daca aveam atatia numai voiam, stai linistit.
    Hack-ul ala isi face treaba. Crezi bine, nu crezi iarasi bine (Nu incerca).
    Eu nu am fortat pe nimeni sa faca ceva, doar am postat tutorialul ca sa luati si voi un gadget moka odata pe luna din 10 clickuri, si asta doar pt costul a 10 dolari.
    PS: Poti sa faci cont free la Anyoption si sa depozitezi 1$ daca vrei neaparat 1$
    Spune-mi si mie…cate chestii de genul asta ai vazut pe aici? UNA. De obicei sunt o persoana de incredere si nas risca sa-mi pierd cititorii pt o magarie. Intelegi?

    Bafta!

    • anyoption face deposit numai de minim 100 $, am verificat eu. iar ca sa intri in oferta cu pingo este de minim 20$, anyway asta e cel mai ieftin. Iar ei iti cer acei refferals sa cumpere ceva, adica sa faca o oferta, si sincer ma cam indoiesc ca e destept asa hack-ul ala, in fine, vedem

  3. Oferta pingo e de minim 10$
    Mai e si Little Bid Tasty, tot cu 10$

    In fine, daca o sa primesc iphone-ul in 10 zile inseamna ca merge, daca nu, inseamna ca s-au prins.
    Eu o sa fac un unboxing cum il primesc si o sa il pun pe youtube.

    PS: Si eu ma indoiam la fel si nu ma gandeam ca o sa functioneze nici pana acolo, de aceea am totusi speranta ca o sa vina

  4. salut,

    recunosc, suspiciunea ca n-ar merge ma face sa scriu si eu un mesaj aici insa as fi dispus sa incerc … dar cu grija.
    Din cate inteleg, primesc acele puncte doar daca cei carora le trimit link-ul platesc la randul lor pentru propria optiune, nu? in cazul unui iphone 4 16 GB imi trebuie 25 de puncte (parca asa am citit). Eu n-am facut asa ceva pana acum si de aceea mai bine intreb. Mi-am facut cont insa, daca se poate, as vrea mai multe detalii asupra a ce trebuie facut.
    Banuiesc ca pentru fiecare prieten care depune banii primesc un punct. sa ziceam ca fac 25 de puncte (refferals), what then?

    • In cazul in care nu vrei sa aplici hackul atunci ai nevoie de 25 de prieteni care sa faca o plata la fel ca tine.
      In cazul in care folosesti hack-ul atunci nu trebuie decat sa astepti 4-5 ore de la aplicarea hack-ului si sa apesi pe acel „Click here to claim your prize” si sa confirmi adresa unde vei primi cadoul.
      Cadoul va veni in 7-10 zile lucratoare cu transport gratuit, suportat in totalitate de FreebieJeebies.

      Bafta si Happy Gifts 🙂

  5. pana la urma tie ti-a mers?ai primit iphone-ul???

  6. Ai castigat ceva?

  7. Salut! E foarte tare chestia! Am intrat si pe alta sectiune a blog-ului tau :https://hightechriders.wordpress.com/2010/10/02/cum-sa-castigi-un-iphone-4xboxps3ipodlaptop-varianta-rapida/#comment-1195 .Problema e ca…nu am niciun card de pe care sa platesc acel 1 $ 😦

  8. Tu ai primit ceva? Ca vad ca s-au inscris multicei de la link-ul tau…

  9. Sal faceti-ma sa inteleg costa daca ma inregistrez sau nu? Daca prietenii mei intra pe linkul meu costa?

  10. Buna.In legatura cu freebiejeebies.Trebuie sa iti faci cont prepay pentru a complecta o oferta la Little Bid Tasty?

  11. care dintre ele?

      • ”What you get with Intuit WebListings:

        * Your business information is sent to over 100 important search sites
        * A business listing in up to 5 categories in the Intuit Business Directory for added publicity
        * Ability to write and publish articles for your business in the Intuit Business Directory
        * Toll-free phone support
        * $14.99/month”
        Nu stiu ce ai vrut sa zici ,dar pe saite trebui sa finalizezi o oferta cu 14.99 $/luna
        U ai mai incercat oferte la freebiejeebies?

      • Trebuie sa selectezi TRIAL 30 zile si sa iti bagi cardul, iar apoi dupa vreo 28 de zile sa renunti la oferta…e greu?

        O sa postez un tutorial cand o sa am timp..sper in weekendul acesta

  12. Buna, as vrea sa intreb daca inainte de a trimite telefonul au mai cerut inca o data adresa, numele, etc, daca te-au sunat sa confirmi adresa si daca curierul ti-a cerut ceva acte de identitate inainte de a prelua comanda.Astept raspuns.

  13. Salut. mai merge acel hack ? 😀

  14. Sal ,dar alt hack nu mai este, incercat de voi?

  15. Deci, practic, nu mai e niciun hack care să meargă :|?

  16. e pe bune????

  17. Deci pana la urma nu trebuie sa dai nici un ban nu? trebuie sa dau link`ul la prieteni, si gata? castig premiul? fara sa dau nici un ban sau…?

  18. SE PLATESTE?

Lasă un comentariu