Mi-a venit iPhone-ul Gratis de la FreebieJeebies!


Mai multi au tot spus ca FreebieJeebies este un scam, ca nu are cum sa fie adevarat hack-ul de aici si etc.
Ei bine, astazi tocmai mi-a venit iphone-ul pe care m-am jucat putin si l-am si dat pe 3700 lei. Galaxy S-ul meu imi satisface dorintele asa ca nu simt nevoia de iPhone. Materialele sunt clar de o calitate mai buna decat Galaxy, dar acesta compenseaza la functii etc.

Bottom line: Vizionare placuta!

Daca mai vrea cineva un cadou gratis (Vrei calule ovaz?), aici aveti instructiunile: Free Gifts by FreebieJeebies

IMPORTANT: HACK-UL NU MAI FUNCTIONEAZA, NU MAI EXISTA ALTUL SI NICI NU VA MAI EXISTA!

 

 

 

Posted on Octombrie 7, 2010, in Android OS, Apple, Cafeneaua Hightech, Gadgets, Games, GPS, Hot News, HTC, Hystory, Internet, Just about me, Linux (Ubuntu, Xubuntu, Mandriva etc), MAC OS, Maemo, Microsoft, Movies, Music Download, Nokia, Orange, Samsung, Securitate MAC/Windows/Linux, Sony Ericsson, Symbian OS, Vodafone, Windows 7, Windows Mobile, Windows XP and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 68 comentarii.

  1. Cu ce email teai inregistrat? Eu yahoo si gmail nu am reusit.

  2. M-am inregistrat cu gmail. Mai incearca😉

  3. Pe site gasesc doar 5 dolari nu unul . Nu asta ar fi problema dar nu vreau sa gresesc intr`un fel.

  4. Pai e simplu. Oferta cu 1$ numai este din pacate, acum minim-ul este de 10$ (ca sa se confirme si pe FreebieJeebies).

    Daca o confirmi pe cea de 5$ din ce am inteles eu nu se pune..

  5. Oricum acei 10$ ii poti folosi la convorbiri oriunde in lume, deci practic tot gratis e

  6. Purchase amount must be greater than $20.00 in order to redeem coupon „web $10 on $10 . Ce vrea sa insemne ?

  7. Ca tu completezi oferta de 10$ si o sa ai 20$ Ceva de genul…

  8. SI ce ar trebui sa fac ? ca nu ma lasa sa trec mai departe . Asta nu inteleg.

  9. Ai gresit undeva…incearca sa completezi de la capat.
    Daca e ceva, da la about si da-mi add pe mess si discutam acolo

  10. daca imi pun gift laptop oare mi lor trimite ?

  11. deci am facut eu oferta de 20 usd si nimic, nu mi-a dat drumu la oferta. si e facuta de acum 2 zile. plus, daca citesti in disclaimer-ul lor, poti sa faci referral si daca inca nu e acceptata oferta, si am incercat cu hackul ala.. si ciuciu.. nu merge.. deci , hack-ul sigur nu mai merge.. sau nu a mers niciodata.. cat despre oferta o sa le dau un e-mail in max 2 zile sa ii intreb de ce nu mi se activeaza..mmmmm…mie imi suna a tzeapa hack-ul ala..

    • Daca hack-ul merge numai atunci cand ai completat oferta, cum ai vrea sa mearga fara?
      E ca orice alt tutorial, il respecti merge, nu, nu merge.
      Nu este teapa, dovada ca inca 2 bloguri scriu despre el: http://bughyman.wordpress.com/
      http://hazellnutss.wordpress.com/

      Mai este si dovada cadoului primit. Deci hackul de mers a mers cel putin in momentul in care l-am folosit eu. Acum nu am de unde sa stiu…

      E curios de ce nu ti s-a acceptat oferta insa…eu zic sa le dai un mail.
      PS: Ai folosit aceias adresa de mail?

  12. da, aceeasi adresa am folosit. Le-am dat mail. Mi-au raspuns si au zis ca e de la ei buba, ca o rezolva. In fine astept sa vad daca o fac si incerc iar hack-ul ala.. revin

  13. e de la ei buba, asa au zis, o sa rezolve si o sa incerc iar hack-ul… revin

  14. @Mike, pana remediaza ei mai bine ai verifica si celalalt post al meu. Cineva spune ca a incercat sa aplice hack-ul si ca nu a mai mers. Iar eu de 4 zile nu stiu daca mai merge acel hack. Mai asteapta pe cineva sa confirme spusele acelui user/ ca mai merge

    Succes!

  15. n’am card..din pacate -_-„..

  16. poti sami spui dak se poate face cumva sa imi fac un cont fara sa trebuiasca sa ompletez un offer?vreu program sau ceva?

  17. Din pacate nu exista niciun program pentru asta.
    FreebieJeebies are o gaura de securitate, nu 10😀

  18. uite aici am gasit un clip in care iti arata de unde sa iei un program cu care sa completezi un offer fara sa platesti;problema e ca nu reusesc sal downloadez

  19. super ! ce sa-ti dau sa ma ajuti sa castig si eu unul :))?

  20. cand ai completat oferta de la pingo cu ce ai comletat la” promotions” si la” pingo account information”,k nu ma descurc:|

    • Eu facut pe vremea cand Pingo era 1$ asa ca am selectat 1$. In rest daca iti da eroare din cauza cardului vezi ca:
      1. Sunt datele posesorului cardului la Pingo pe site dar adresa ta de mail. Pe freebiejeebies completezi cu datele tale, nu ale lui.
      2. Cardul sa aiba permisiunea de a efectua plati online (unele carduri au blocata aceasta optiune si se poate debloca cu un telefon la banca cu pricina)

      Daca nu-ti iese Pingo, poti incerca Little Bid Tasty (si el de incredere)

  21. @Adina, eu nu iti pot accelera primirea cardului si nici increderea ta nu ti-o pot spori…daca verifici bine tutorialul ai sa vezi ca site-ul a fost promovat de BBC in America, si mai multe dovezi in commenturi ca tot ce e acolo e cat se poate de legitim.

    Incredere nu o sa ai pana nu o sa-l primesti (asta iti garantez, caci si eu am fost la fel de sceptic)

    • ok:P Multumesc pentru detalii si incurajari!
      in cazul in care voi intra in posesia iphone-ului, dau o bere😀

      • Cu placere🙂
        Apropo, daca ai probleme cu hackul (nu te descurci sau…eu stiu, il blocheaza astia) si nu crezi ca poti strange 25 de persoane, poti oricand sa le ceri celor de la Pingo/Little Bid Tasty sa iti inchida contul si sa iti ramburseze banii pe card.

  22. oky🙂 am gasit ceva pe youtube http://www.youtube.com/watch?v=TE5r8ig_Vsw vreau sa incerc , poate functioneaza😕

    • Ca sa downloadezi ce scrie acolo trebuie sa completezi o alta oferta, iar un link duce spre ceva cu Justin Brieber si Paris Hilton

      Parerea mea este ca e o mare teapa, youtube-ul e plin de chestii de genul asta, de aceea nu am crezut nici macar in hack-ul de mai sus pana nu l-am incercat. Atata timp cat era Free, why not?🙂 Si nu mi-a parut rau

  23. Pff..americani au oferta aia gratuita LoveFilm..bagami’as…:(

  24. Salut,am auzit ca folosesti Galaxy S.Am o intrebare..Merita sa imi cumpar un Galaxy S I9000..:d?

  25. ma bate gandul sa fac si eu chestia asta.vroiam sa intreb..daca programul ala nuj cum sa zic..e legal sau nu? adica n-as vrea sa fac asta..si sa ma trezesc cu politia pe cap.poate pare aiurea da chiar vreau sa stiu asta.si inca cv..a mai primit cineva vreun produs de acolo in afara de tine?

  26. Well, am ales pingo unde zice ca: (To complete this offer sign up to the $10 off a $20 sign up and make a call. (A valid/debit credit card is required to complete this offer and no prepaid/virtual cards are allowed)

    Bun, am platit cu cardul 20 $ din care mi-a luat doar 10 $ (promotie) insa la pingo Billing History/Transactions imi apare [12/25/10 Under Review Signup $0.00 $0.00 $0.00 ]
    Adica, cei de la pingo trebuie sa imi aprobe cumva plata?

    Aici e marea nedumerire
    La voi cum a fost cand v-ati inregistrat pe pingo, v-au acceptat plata pe loc?
    Sau o fi din cauza ca e craciunul..
    In fine, astept…

  27. io chear nu stiu ce oferta sa aleg😕 … ai zis ca e gratis .. atunci dc trebuie sa platesc 10$ sau 20$ … ???

    • In primul rand se scrie „Chiar”

      In al doilea rand, am spus ca iphone-ul (cadoul) e gratis, nu oferta pe care o completezi! Am si scris „Cost de 10$” ….

      Cele mai ieftine sunt Pingo (10$) si Littlebidtasty (10 lire)

  28. Dupa ce am facut nr. de referali … in cat timp primesc iPhone.ul ??

  29. si nr de referali apar in aproximativ 2 zile nu ?

  30. Cum trec adresa ? O trec in engelza adica 25,Magheru Blvd si restu sau in romana Bulevardul Magheru nr 25 ?

  31. Ai mai auzit ceva de siteul asta? mai merge hackul?

  32. dc nu mai merge pagina cu tutorialul pt freebiejeebies?

  33. a aparut o oferta de la intuit,si nu imi dau seama daca e free sau treb sa platesti:|imi poti spune tu,te rog?:)

  34. pai e free .. adica trebuie sa incerci trialu ala pt 30 zile …. intrebarea este merge si in Romania ?? ( ca is cateva oferte care nu merg😕 )

  35. mai..ce hack ai folosit?ca eu cand incerc sa-l iau de la „aici” .. imi zice page not found….pls..da-mi si mie linku cu hacku

  36. nu are rost :-j … oricum nu merge hackul … eu l-am incercat😦 ..

  37. nu mai stiti alt hack ?:(

  38. salut
    Nu stiti mai merge hackul?:| ca vreau si eu niste referrali gratis

  39. Sall Care Dintre Ofertele Astea E Free:
    Rummy Royal,Fasthots,William Hill Sports Betting,Little Bid Tasty,Rebtel,BidRivals – International,lumosity,North Social,The Wall Street Journal, Constant Contact,EZtrader,Le Croupier,Gamehouse Eu Am Dat Pe Asta Constant Contact Si Sa Incerc Pt 60 De Zile Dar Nu A Aparut Pe Site Oferta Ca E Completata

  40. FreebieJeebies chiar e pe bune si ar trebui incercat de toata lumea.
    Pacat ca unii cred ca e scam, si nu vor sa-si foloseasca cardul. Eu personal am luat de la ei un iPhone 4 si vreo 500 de euro in 3 luni. Eu zic ca e bine tinand cont ca mi-am folosit doar timpul pe care-l pierd in fata calculatorului

  41. cine ma lamureste si pe mine cu meseria asta?:))

  42. Mai exista vreo oferta gratuita pentru Freebiejeebies? Adica sa nu necesite card sau alte costuri?

  43. ati mai gasit hack-uri care merg?

  44. FreebieJeebies sunt tepari. Am completat si eu si 2 referrals oferta de pe site-ul lor (myhosting.com – vad ca acum au scos-o) iar dupa 2 luni de asteptare (timp in care status-ul unui referral a ramas pending, ei motivand ca advertiser-ul face verificari suplimentare) mi-au spus ca nu-mi pot trimite „gift”-ul deoarece advertiser-ul nu-i plateste pe ei, motivul invocat fiind facptul ca oferta pe care am achizitionat-o este prea mica. Pe site-ul lor scria clar „Sign-up for any myhosting.com offer”. Asa ca… dpmdv FreebieJeebies sunt niste f. mari tepari.

  45. nasturica robert

    am completat oferta de la constant contact si nu imi apare ca am completato . ce sa fac?
    iam trimis un email azi . voi ce ziceti sa fac?

    • Sper ca voua sa va vina produsele comandate, dar mie mi-au spus clar ca nu-si pot onora oferta deorece „advertiser”-ul lor nu le-a platit lor comisionul. O scuza puerila si patetica, dpmdv.

  46. nasturica robert

    am comandat un iphone 4

  47. App vreau un psp 3004 am vazut un tutorial pe youtube
    care se numea 1004 vs 3004 .vindeti psp 3004? Datimi id dumneavoastra sa eau legatura!

  48. Salut,ce trebuie sa fac sa completez oferta de la little bid tasty? trebuie doar sa imi pun 10 sau mai multe lire si porma sa dau bid la ceva ca sa se completeze?

  49. salut va rog ziceti si mie ce sa fac la oferte ca homestead nul gasesc ? ziceti-mi va rog ce sa fac si cine ma indruma cum sa fac o oferta si sa mearga va dau niste euro pe telefon plizz ?

Lasă un răspuns

