Samsung Galaxy S Android APN pentru Orange Internet


Emag Personal Add: Notebook HP Pavilion G62 cu Intel Core i3 si alte Avantaje!

Aveti Mobile Internet de la Orange si nu va merge? Urmariti tutorialul de mai jos pentru a-l seta:

Apasati butonul Menu

Accesati meniu Settings

Alegeti meniul Wireless and network

Selectati apoi Mobilenetworks

Selectati Access Point Names

Apasati butonul Menu de la telefon si alegeti New APN de pe ecranul telefonului

Completati urmatoarele setari

Name : Orangenet

APN : net

mergeti mai jos in pagina pentru a continua setariile

Completati urmatoarele setari

MCC : 226

MNC : 10

APN type: default

Apoi apasati butonul Menu de la telefon apoi apasati Save de pe ecranul telefonului

Posted on Septembrie 16, 2010, in Android OS, Gadgets, Just about me, Orange, Samsung and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 35 comentarii.

  1. eu am de la cosmote ,, renumitul,, webnwalk ala…..da nu stiu daca am ales bine…

  2. …am uitat , super explicatii tale…chiar pricep…pe bune…mi s a mai explicat, dar nu asa pas cu pas…merci frumos..da pe mine ma omora cosmoteul…

  3. Sincer setari de la Cosmote nu am prea vazut….roaga-i pe baietii aceia sa-ti trimita setarile prin SMS si sa le salveze ei la orice punct :))

  4. Am setat si Digimobil, cu ajutorul acestui tutorial. Merci mult.
    La Digimobil setezi doar APNul : internest, si numele al pui tu care vrei, si e ok totul.

  5. ms muuult!!!! am instalat un alt firmware ,credeam ca versiunea pe care am pus-o nu accepta conecxiunea de date si am instalat alt firmware , daca gaseam mai repede post-ul mai salvam 3 ore. respect

  6. salut, multumesc mult pentru post. am urmat instructiunile si merge uns.

  7. eu am de la cosmte…am facut setarile care mi le-au zis ei a mers putin internetul si deodata numai merge ce sa fac? Multumesc!

  8. Super tare, multumesc!

  9. deci super fain! dar vreau si eu sa stiu daca stie cineva cum pot sa folosesc internetul pe el si wireless-u si cu megabiti din aia cadou de la vodafon!

  10. multumesc, ma speriasem ca nu mai mergea dupa soft update

  11. Am crezut ca am pierdut serviciul de date! :)) , am un Galaxy S si i`am facut update la 2.2.1 JS3, ms pt rezolvarea problemei!

  12. Salut am o problema cu internetul daca ma poate ajuta cineva:D.Am un Galaxy s,am urmat un tutorial si am pus pe el un Rom customizat,lag fix etc.o luna de zile nu am avut probleme cu internetu mergea perfect si imi aparea iconita H sau 3g langa semnal.acum nu-mi mai apare deloc..i`am pus froyo 2.2 de pe Kies..i-am dat factory reset..l-am formatat,am sters tot de pe el,i-am facut setarile APN dar tot nu merge.Nu-mi apare nici icoana aia langa semnal.Stie cineva care ar putea fi problema? de 2 zile ma chinui sa-i dau de cap va rog mult raman dator:D

  13. Esti mare, chestia asta am patit`o si la iPad. dar ca acolo trebuia scris Internet si mergea.

  14. petrila florin bogdan

    mersi mult de ajutor chiar foarte folositor , la cat mai multe de genu🙂

  15. Pe mine ma intereseaza daca as putea sa fac cumva sa-mi activez WAP, nu de alta da chiar daca merge mai greu e gratis :)) am un SGS2 ma omoara, cum ma joc un pic cu telefonul cum ma zboara de cate 60-70 Mb/ zi

    • Nu o sa poti intra pe site-uri adevarate cu WAP! In plus de asta, nu are cum sa-ti „zboare” atatia mb/zi decat daca ai vreun virus sau ceva ce iti umfla factura…eu am 700 MB pe SGS 1 si nu consum niciodata mai mult de 600 decat daca plec o luna de acasa si stau numai si numai pe mobil.

  16. Multumesc frumos, a fost de ajutor!

  17. Mulțumesc mult ! mi-a fost de ajutor , am reușit să-mi activez Internetul !🙂

  18. multumesc frumos , chiar nu stiam cum sa am internet

  19. am un galaxy s, am urmat toti pasii si tot nu imi merge net-ul. culmea e ca nu primesc mesajul de la orange cu setarile automate…

  20. mersi tare mult…merge

  21. Am un Galazy s1,imi poate spune cineva cum pot sa fac si eu setarile pentru cosmote webn’wolk acela,VA ROG FRUMOS.

  22. am facut setarile cum au fost puse acolo si tot nu imi merge internetul, ma poate ajuta cineva ?

    • Da. Operatorii Vodafone/Orange/Cosmote

      • Doar pentru cei cu Vodafone!

        deci pentru cei care aveti Vod solutia este urmatoarea:

        NUme: VF Internet pe Mobil

        APN: live.pre.vodafone.com

        Proxy: 193.230.161.231

        Port: 8080

        Utilizator: live

        Parola: vodafone

        MCC: 226

        MNC: 01

        Tip APN (alegeti care vreti) eu am „internet” doar

  23. am fost la orange cu el si au zis ca de pe cartela prepay nu pot folosi internetul doar de pe abonament,stie cineva o alta solutie sa pot folosi internetul de pe cartele prepay ?

  24. am un samsung s5610 si nu ma pot conecta la net , i-mi da eroare retea , cine stie va rog sa-mi dati si mie setarile

  25. Am folosit cu succes sfaturile dumneavoastra pt anumite setari de telefon. Felicitari pt site-ul facut !

  26. Esti smecher frate

Lasă un răspuns

