Astazi se lanseaza iPhone 5 sau „The New iPhone”


De cand nu am mai postat aici s-au schimbat multe lucruri pentru mine…sincer planuiesc sa relansez din nou blogul acum, si sa postez cate ceva in fiecare zi. Dar asta o voi face dupa lansarea noului iPhone din seara aceasta, cand doar am sa va tin la curent cu ce se intampla acolo.

3d 3ds iphone 5 prototype - iPhone 5 (prototype) by MartinUtrecht

Pe scurt: Am renuntat la Galaxy S-ul meu si, printr-o conjunctura, am ajuns la iPhone 4S White 32 GB Neverlocked. Ce pot spune, iOS m-a surprins placut si sper ca iPhone 5 / iOS 6 sa corecteze multe chestii care ma deranjeaza in acest moment (dar pe care le poti rezolva usor cu Jailbreak). Imediat dupa aceasta am achizitionat si o tableta…respectiv un iPad 3. Da, recunosc, Apple m-a surpins foarte placut in momentul in care am inceput sa ii folosesc produsele pentru mine personal, si nu pt a resofta/decoda. Totul este sa fie Neverlocked si sa aiba minim 16 GB (de preferat 32GB cum am eu).

Dar sa revenim la iPhone 5/iOS 6:

3d 3ds iphone 5 prototype - iPhone 5 (prototype) by MartinUtrecht

Sincer sa fiu, de la iPhone 5 imi doresc doar un ecran mai mare si 1 GB Memorie RAM. Quad Core? Sa zicem ca as simti nevoia ca sa fie upgrade de la 4S, dar in real life iOS consuma atat de putin incat in Dual Core este mai mult decat suficient!

Nici nu se ştie sigur că se va numi iPhone 5. Aşa credeam că şi Noul iPad urma să se numească iPad 3 iar Apple ne-a surprins pe toţi cu numele ales. Aşa că o să ma abţin să-i dau un nume înainte să fie botezat oficial şi voi spune doar că urmează să se lanseze un nou model de iPhone.

Evenimentul de lansare va avea loc, ca de fiecare dată, seara, la ora 8 – ora României. Cel mai probabil oficiul de gazdă îl va face şeful Apple, Tim Cook, cel care a preluat frâiele companiei după decesul lui Steve Jobs.

Despre noul iPhone se zvoneşte că va avea un ecran de 4 inch cu raport 16:9 şi un design nou al carcasei. Este aşteptat ca tot diseară să fie anunţată noua generaţie de playere iPod.

Mulţi susţin că tot diseara va fi prezentată şi iPad Mini, tableta de 7 inch mai ieftină a celor de la Apple. Eu cred însă că aceasta va fi lansată în cadrul unui eveniment separat, prin octombrie sau noiembrie. Rămâne de văzut.

Singura certitutine din aceasta seară este noul iPhone. Despre acesta şi despre tot ce se va anunţa nou la evenimentul organizat de Apple veţi putea citi chiar în această seară pe Hightechriders. Aşadar, reveniţi pe blog în seara asta petru a afla totul despre noul iPhone.

Lansare iPhone 5Lansare iPhone 5

UPDATE!

Live Broadcast iPhone 5 Event: http://www.ustream.tv/ltktv

Posted on Septembrie 12, 2012, in Apple, Gadgets, Hot News, Internet, iOS, Just about me and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. Din pacate ai venit in lumea Apple cam tarziu. Apple pe piata smartphone-urilor nu mai are multe. Vedem totusi cu ce vine iPhone 5. Am 4S aproape de la lansare, si imi e dor de Android, sa-mi fac ROM-ul cum vreau eu. Imi iau Note 2 cand vine :D!

  2. Mie mie dor de customizarea din Android, dar sincer apreciez mult mai mult stabilitatea din iOS si aplicatiile de calitate🙂 Consider ca abia acum Apple imi poate oferi minimum de dorinte pe o platforma stabila si sigura. iPhone 5 va fi un succes, asta e clar, dar nu e atat de interesant pe cat se spera. Chestia e ca are exact ce imi doream eu si nimic mai mult (4″ Retina Display, 1 GB RAM, Faster CPU/GPU)

    • Intradevar, nu contest stabilitatea. Daca vrei ceva stabil si rapid, go for iOS. Si mie imi place lucrul asta, dar mi s-a facut un dor de Android…🙂. Totusi am sa-i simt lipsa lui Siri si modul in care imi pronunta numele (sa vezi ce tare suna🙂 ).

Lasă un răspuns

