The HightechShop Blog! Licitatii la preturi Incredibile!


Hello World!

Visit the HightechShopping Store!!

Astazi lansez al 3lea blog din seria “Hightechriders”. Se numeste “HightechShop” si se vrea un blog tip-bursa, unde fiecare isi poate vinde/cumpara ce isi doreste la un pret bun. De la telefoane mobile la biciclete si autoturisme! Pentru inceput am sa postez tot ce am inventariat eu prin casa si am ajuns la concluzia ca nu imi mai trebuiesc/trebuie sa il vand ca sa upgradez, asta ca sa imi fac blogul ceva mai cunoscut! :)

Intre timp, daca aveti ceva de postat pe acest blog doar lasati un comment pe pagina “Iti Vand Ceva?” cu datele necesare iar eu voi creea un post cu acel produs. Aceasta este doar o chestie temporara, pana cand voi gasi o modalitate ca voi sa adaugati postari singuri!

Cam atat deocamdata…ma apuc sa postez anunturi :)

Bafta tuturor!

Posted on Mai 27, 2012, in Android OS, Apple, BikeZone, Blackberry, Cafeneaua Hightech, Gadgets, Games, Google, GPS, Hot News, HTC, Hystory, Internet, Just about me, Linux (Ubuntu, Xubuntu, Mandriva etc), MAC OS, Maemo, Meego, Microsoft, Motorola, Movies, Music Download, Nokia, Orange, Samsung, Securitate MAC/Windows/Linux, Sony Ericsson, Symbian OS, Vodafone, Windows 7, Windows 8, Windows Mobile, Windows Phone 7, Windows XP and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

