Samsung Galaxy S 3: Interviu InterGalactic


Am fost astazi in Baneasa Shopping City unde au fost „afisate” cateva standuri pline-ochi de Galaxy S3

Contrar parerilor mele din prezentare…telefonul arata foarte bine iar plasticul este no where near ce este pe SGS 1/S2.

De altfel nici cel de pe Galaxy Nexus, care in varianta pe alb ai putea jura ca e Policarbonat ca HTC One X smile.gif
SGS3 este foarte inchegat, se simte bine in mana, si chiar in ciuda faptului ca avea 90% din apps deschise, nu avea nici macar o retinere. Android in momentul de fata are destul HW incat sa evite instabilitatile, si asta e bine.
Nu mi-a placut butonul de Home (e mic rau, sa moara franta! laugh.gif ), dar te obisnuiesti dupa jumatate de ora. Da, am stat ceva acolo…am ramas atat de fascinat incat a trebuit sa il testez in detaliu🙂
Nu am sesizat pata roz in poze…deci tind sa cred ca au rezolvato dupa prezentarea oficiala.
Nu este atat de mare pe cat as fi crezut…sau nu da impresia..pentru ca atunci cand mi-am varat SGS-ul langa el am zis: What the Fuck…this thing is huge! laugh.gif

Imi aduc aminte in 2010 cand am cumparat S-ul eram ceva de genul: Mama ce mare e asta…abia pot sa il tin laugh.gif
Ce nu mi-a placut (referitor la stand) este ca aveau numai varianta alba expusa…deci nu am apucat sa vad cum arata cel albastru sad.gif

Per total a fost senzational! Asta chiar va fi urmatorul meu telefon…fie S3 fie Galaxy Nexus (nici ala nu e rau, dar nu se compara cu S3) Raport calitate-pret insa…Nexus-ul castiga detasat. Pretul unei jucarii ca S3 in momentul de fata este de fix 2700 RON, sau asa mi s-a spus in magazin🙂

Posted on Mai 27, 2012, in Android OS, Gadgets, Google, Samsung and tagged , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

