Samsung isi bate joc: Galaxy S si Galaxy Tab vor primi „Value Pack” in loc de ICS!


Este a 2a oara in ultimele saptamani cand Samsung m-a convins ca nu are niciun fel de respect pt clientii lor!

Desi Samsung a anuntat de curand ca „se vor mai gandi” daca vor aduce Android 4.0 pe Galaxy S si Galaxy Tab, se pare ca defunctul flagship nu va primi update-ul oficial al ultimului Android ROM.

Luand in calcul ultimele zvonuri, se pare ca Samsung I9000 Galaxy S va primi un „Value Pack update”, in loc de adevaratul Android 4.0 Ice Cream Sandwich. Acest „Value Pack Update” ar trebui sa ne aduca imbunatatiri de interfata aducand cateva din feature-urile din ICS pe vechiul 2.3 Gingerbread ROM. Gen: Web Browsing mai bun, multi-tasking si noi widgeturi. Nu se zice nici macar daca vor updata aplicatiile de sistem! O bataie de joc, bravo Samsung!

Samsung si-a mai batut joc si alta data de userii de Bada OS, Wave525 and Wave533, care „cica” nu sunt in stare sa ruleze Bada 2.0 si li s-a promis „Value Pack update” .

Bineinteles, arogantii de la Samsung au decis ca hardware-ul din I9000 Galaxy S nu e in „stare” sa ruleze Ice Cream Sandwich cu Touchwiz peste. Bine! Sa zicem ca e asa! Dar Galaxy S este full capabil sa ruleze Android 4.0 fara sa „transpire”, deoarece hardware-ul din 2010 il regasim si astazi pe device-uri din 2011/2012, dar ca Mid-Range Smartphones, care vor rula Ice Cream fara nicio problema (Ex: LG Optimus Sol). Ce sa mai spunem de Nexus S, care e acelas lucru, sau de build-ul de ICS Beta pe care il rulez in momentul de fata eu pe telefon, si nu are NICIO PROBLEMA de miscare? Cei de la XDA au dovedit ca Galaxy S ruleaza perfect Android 4.0 dinainte ca Samsung sa anunte ce telefoane vor primi upgrade-ul!

Asa ca poate cel mai frumos era daca Samsung ar fi lansat un update OPTIONAL la Ice Cream Sandwich, ca doar despre asta este Android nu? Sa ii oferim userului PUTEREA DE DECIDERE daca merita sa aiba Ice Cream Sandwich sau Gingerbread pe telefon. La Ice Cream puteai foarte usor sa renunte la Touchwiz launcher (care oricum era inutil, branding idiot), astfel experienta sa fie una placuta! Bineinteles ca imi voi instala eu personal Android 4.0 pe telefon! Si voi veti face la fel, majoritatea. Totusi…nu e OK ca eu sa depind de CyanogenMod Team sau Onecosmic pt un update la Android 4.0 . De ce? Pai, ei saracii nu au primit niciun ban pt ca eu am cumparat acest smartphone, ci SAMSUNG!

In fine..

Sursa

Posted on Decembrie 30, 2011, in Android OS, Gadgets, Google, Hot News, Just about me, Samsung and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. M-am convins de samsung, cei mai praf pe partea software. Am probat desire cu versiune de Gb mai veche decat ce aveam eu si mergea impecabil , nu agata deloc. Am probat asus transformer, motorola xoom si galaxy tab. Cel din urma se misca infect fata de cele 2 tablete anterioare. Acum am ICS Onecosmic 4.0.3 RC1 si se misca dupa parerea mea mult mai bine decat orice FW Stock . Baietii de pe XDA le dau clasa celor de la samsung.Oricum pacat de galaxy S pe care il indragesc atat si o sa incerc sa trag de el cat mai mult pana o sa-l schimb, dar nu cu alt samsung. Si mai vor sa depaseasca Apple….ha ha, nici in o mie de ani in ritmul asta.

  2. Cam un fost posesor al unui Samsung galaxy S am vrut sa achizitionez un samsung galaxy SII si un prieten m-a lasat sa-l testez vreo saptamana. Nu mi-a venit sa cred ca un smartphone dual core and stuff poate „agata” la o simpla navigare prin meniuri.
    Am renuntat la smartphone-urile samsung alegand sony ericsson xperia arc s (mai ales ca vor face update la ICS).

Lasă un răspuns

