Samsung Galaxy Nexus Disponibil la Vodafone Romania! 99 Euro cu Mega 25!


A aparut si la noi in tara. Pretul mi se pare ok desi abonamentul e putin mai piperat ca al meu la Orange. Ca o pararela, am luat SGS 1 i9000 in Septembrie 2010 (cand era 2000 lei) cu 99 Euro la abonament pantera 12+ Smartphone 9. Mi se pare un Best Deal!🙂 Iar de la Vodafone nu am mai vazut asta demult…

Daca maine il baga in standuri ma duc sa ma joc si eu cu el, sa vad cei de capul lui :>

Posted on Decembrie 12, 2011, in Fără categorie and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

