GTA V Exista! Va fi lansat in primele zile ale lunii Noiembrie…


Aparent, Rockstar Games, compania din spatele  Seriei Grand Theft Auto au lucrat mult timp la ultimul lor joc din aceasta serie fenomenala ce se cheama GTA.

gsmarena 001 GTA V trailer is coming first days of November, the game will put an end to my social life

Deci ar trebui sa ne asteptam (dupa atata timp) ca developerii vor lansa cat de curand, pe 2 Noiembrie, un trailer oficial pentru GTA V!  Am vazut deja o partitica din „Max Payne 3”, dar ca un gamer adevarat, sper ca Rockstar a invatat o lectie sau doua din povestea cu Battlefield 3 si au construit o grafica mult mai buna pentru GTA V, chiar daca si cea de pe GTA IV este superba!

Lasand la o parte calitatea graficii, un singur lucru e cert: Cand jocul asta o sa intre la vanzare, vreo 3 saptamani nu veti mai auzi de mine!😀 S-a sfarsit cu viata mea sociala… :))

Sursa | Via

Posted on Octombrie 25, 2011, in Games, Hot News, Just about me and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 11 comentarii.

  1. mai mai, revino-ti, da drumul la trailer sau la joc ??

  2. da, ulterior mi-am dat seama :)) abia astept deci sincer, abia astept !!!! cel mai mult si mai mult (fiind si una dintre pasiunile mele), ma intereseaza grafica si sunt tare curios daca va fi facuta tot de ei

  3. eu il am acum si e fain

  4. e cel mai tare jocu’ gta 5…si gta 4!!!

  5. mda si eu il am e foarte tare la grafica o nota cam de 9,20 de pe planeta!!!

  6. pfff eu am descarcat gta 5 da e cryptat care stie codu

  7. RobertoSincerul

    Gta V nu arata bine decat in Triler asa ca nu va bucurati . Trebuie sa recunosc sunt uimit de cum a putut evolua Gta-ul dar sunt sincer si zic ca nu-mi place , Deoarece nu am gasit PAROLE pentru el . Daca ma insel contraziceti-ma ….! Prefer mai mult Gta IV dar nu vreau sa ma cert cu voi si sa produc conflicte . Daca ar fi sa ii dau o nota aceasta ar fi 7.90 din punct de vedere virtual dar din punct de vedere GRAFIC ii dau nota 9.20 la fel ca Alexandru

  8. RobertoSincerul

    A da si am uitat sa va spun ! Am Gta V …. . Va salut !

Lasă un răspuns

