Ok, Back to my „Shit” :) Dupa o lunga absenta…


Salutare dragi cititori ai blogului Hightechriders si/sau TheProBikers, acest post este unul prin care imi anunt revenirea in emisfera Blogging-ului, de la care mi-am luat un „mic concediu” acum 3 luni :))

Este mult de updatat aici, deoarece cred ca se fac 3 luni de cand nu am mai postat nimic🙂 Ei, asta pt ca m-am decis sa imi iau si eu o vacanta, departe de tot ceea ce inseamna internet. M-am axat mai mult pe iesiri afara, biking & other activities🙂 Si asta pana la urma a venit cu noroc, caci m-am si indragostit :)) . Sunt multe de povestit si de updatat pe blog…probabil ca maine o sa imi fac timp sa fac un post maaare unde sa explic tot. Imediat dupa o sa urmeze si un tutorial adaptat la vremurile noile Tweaks pentru posesorii de Galaxy S GT-I9000, unde voi include si un Overclock intre 1.1-1.3 GHZ Stabil!, precum si aplicatia Nitrality care modifica rezolutia DPI a telefonului. Pana atunci insa, mai aveti de asteptat…probabil prin weekend.

Va Multumesc!

As vrea insa sa va si multumesc personal pt ca mi-ati citit un continuare bl0g-ul! Am gasit la Pending peste 100 de comments si statisticile arata ca inca nu am coborat sub 600 views/per day. Imi cer scuze si celor care mi-au parasit blogul pt ca probabil ca nu se mai asteptau sa apara noutati…ca e abandonat…ce-i drept trebuia sa-mi anunt vacanta😀 Data viitoare o sa fac si asta🙂

Cam atat pentru primul post…(stiu, sunt un lenes, ar trebui sa ma apuc de azi sa rescriu dar sunt obosit…ma intelegeti voi !🙂 )

Bafta!

Posted on Septembrie 14, 2011, in Android OS, Apple, BikeZone, Cafeneaua Hightech, Gadgets, Games, Google, GPS, Hot News, HTC, Hystory, Internet, Just about me, Linux (Ubuntu, Xubuntu, Mandriva etc), MAC OS, Maemo, Microsoft, Movies, Music Download, Nokia, Orange, Samsung, Securitate MAC/Windows/Linux, Sony Ericsson, Symbian OS, Vodafone, Windows 7, Windows Mobile, Windows XP and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Bine ai R.venit:))

  2. Asteptam tutoriale franco!!

Lasă un răspuns

