Way Back Home – A Biker’s Dream


Filmul asta este pentru toti cei care m-au intrebat „si….ce faci cu o bicicleta de 2000 lei?”

Uite cam asta poate ea sa faca, insa ca sa reusesti sa ajungi la o asemenea performanta ai nevoie de ani de antrenament. Eu unul sper ca, intr-o zi, sa pot face macar jumate din ce stie baiatul asta, care dovedeste ca nu ai nevoie de o bicicleta de munte pentru munte, una de dirt pt street etc, dar oricum, va asigur, ca nu puteti face asta cu o bicicleta de 200-1000 RON (DHS, First Bike, Rich Bike, Leader etc) si cu cel putin marci de renume ca Giant, Kona, Cannondale, Merida, Cube etc..

Posted on Iunie 2, 2011, in BikeZone, Just about me and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 7 comentarii.

  1. si asta poti face cu una de $2500😀
    si eu am bicicleta Cube, si se vede ca e buna, robusta, o am de un an si sincer merita

    EDIT: http://www.descopera.ro/dnews/8244903-iata-ce-poate-face-un-profesionist-cu-un-mountain-bike-video asta e linkul cu bicicleta de $2500

  2. Vreau sa stiu si eu cine canta, sunt foarte tari melodiile.

  3. am o intrebare franco😉😀 cum se num mel de la inceput prima parte :D??

  4. ce putori sunteti, daca ati fi intrat pe youtube, ati fi vazut la descrierea clipului melodiile respective🙂

    p.s : foaarte tare biker’u

  5. mi se pare stupid sa dai 2000 de lei pe o bicicleta,dar ma rog,fiecare cu placerile lui.

Lasă un răspuns

