New Blog Theme: Mystique


Incepand de astazi [30-04-2011] Blogul a suferit cateva modificari, si vreau sa aflu daca am facut bine🙂 Am mai schimbat thema si inainte dar nu am lucrat niciodata la widgeturi, asa ca o sa va fac un mic tur🙂

 In locul widgeturilor lungi si fara sfarsit ce acopereau blogul pana acum, si-a facut aparitia Widgetul „Power” , ce contine majoritatea informatiilor care se regaseau inainte pe „kilometrii” in jos in partea dreapta a site-ului. Cateva widgeturi decente cum ar fi „Calendar, Subscribe to Blog” etc au fost mutate mai jos putin, widgetul de „Search” fiind singurul care mai se afla deasupra acestui „Power Widget”, unde gasiti tot ce va intereseaza.

La „noutati” mai puteti adauga si bannerul „Featured Post”, unde veti vedea toate posturile importante de pe blog, el va arata ceva gen asta:

Apoi si-a facut aparitia tab-ul „Socialize” , unde aveti acces cu un singur click la Facebook, Twitter, Flickr, Youtube dar si feed-ul RSS al Site-ului. Dati cu mouse-ul peste ele si selectati iconita aferentadupa care veti fi redirectionati pe pagina dorita de voi.

Posted on Aprilie 30, 2011, in Fără categorie. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Metin2Tutorial

    Salut! Am si eu un blog cu tema asta dar nu am reusit nici de’al drq sa fac featured post sa apara :((

Lasă un răspuns

