N’am titlu…


Pai ce sa zic, e Sambata, ora 3:20 AM si n-am nici somn, nici chef, nimic…efectiv nu am ce face, dar nici sa ma culc nu pot, stau si ascult muzica din ce in ce mai tampita pe youtube si ma gandesc la un singur lucru care nu o sa il scriu aici din motive mai mult decat evidente: Lumea citeste, si…vorbeste!

Fuck! Nici macar nu stiu de ce scriu postul asta…poate de plictiseala, poate din lipsa de somn, cert e ca il scriu, si habar n’am cand o sa il termin…nu am un plan…scriu si….atat. E normal? Poate ca am innebunit eu…sau daca nu am innebunit, o sa innebunesc curand. Sa nu va aud ca plangeti pe aici cand oi incepe sa scot tutoriale despre cum sa mergi pe strada sau mai stiu io’ ce, si sa va intoarceti la postul asta. V-am prevenit, ca sa stiti !

Bun, din moment ce nu am un anume subiect pt postul asta, o sa incep sa va zic ce am facut in ultimul timp:

Unul din cele mai bune lucruri care s-au intamplat de curand (mai exact vineri, pe la 11) e ca familia mea a mai „crescut” cu un membru, un verisor🙂 . Avand in vedere ca, din pacate, verisori de Gradul 1 nu aveam pana acum, va dati si voi seama ca eram cam singur😀 . Momentan e inca mic, dar creste el :P…pana la urma asta e singurul lucru care ma mai incurajeaza acum: Timpul trece…si odata cu el…trec si problemele!🙂

Ok, hai ca iar o iau pe aratura. Deci…..la dracu! Nu pot sa ma concentrez! …………..asa, gata! Deci…..unde eram? A, ce am mai facut eu. Pai…am inceput sa ma joc din nou pe PC. M-am apucat tot in speranta ca asa imi mai descarc si eu stresul din ultimul timp imprastiind niste creieri de extraterestrii in Crysis 2, sau…facand pe politistul in NFS Hot Pursuit. Voiam sa ma apuc de Shift 2 Unleashed, dar nu l-am instalat inca..pentru ca nu am terminat Hot Pursuit si deja 2 NFS-uri in PC e prea mult. In cazul in care ma plictisesc de astea 2, ma refugiez in GTA IV, unde acolo pot sa fac cam tot ce vreau…la dracu, deja vorbesc ca un obsedat de jocuri video….si eu care voiam sa-mi iau Xbox sau PS3. Mai bine nu….deci nu, sa nu ma lasati sa-mi iau consola :)) Daca cumva scriu ceva pe aici in viitor de cumpararea unei console, va rog sa comentati, sa nu ma lasati sa-mi iau :))

Iar am dato in balarii…doamne! Subconstientul meu e ceva de speriat….x(

E uimitor sa vezi cate tampenii poti debita cand scrii pur si simplu in prostie, fara sa te opresti. Cred ca atunci cand am sa citesc postul asta o sa ma iau cu mainile de cap. Deja numai stiu cu ce incepusem, dar nici nu ma uit…continui sa scriu….

Bun, sa trecem si la chestii putin serioase, pt ca nu am mai scris de mult si, din ce am vazut in vizualizari, multa lume intra sa ma intrebe de Android 2.3.3 Oficial pe Galaxy S. Baieti, va anunt ca e posibil sa il aveti intr-o saptamana, iar cu voia bunului Dumnezeu, poate ca o sa il si instalez sa va spun cate ceva despre el, ca in ultima vreme m-a cam durut in p**a de telefon. Ce-i drept, nu laguieste, nu cracneste…si asta a avut rolul lui🙂

Acum ca am terminat cu porcariile astea despre smartphone/gaming, sa trecem la PC. Ei bine, laptopul meu a suferit o mica schimbare, i s-a adaugat un mouse nou. Totul a inceput acum 2-3 saptamani, cand am vazut pe facebook ceva ce nu mia prea priit mie…chiar deloc…si adaugand asta la ziua proasta pe care o avusem, a trebuit sa cedez. Cum? Pai…simplu…am dat si eu de 2 ori cu mouse-u meu alb LG 3D-310 (asa scrie pe el, m-am uitat acu) de birou…destul de agresiv si…total iesit din caracter, pt ca de obicei nu obisnuiesc sa ma razbun pe lucruri ca o maimuta scapata de la ZOO, dar asta e…am facuto. Mouse-ul s-a cam facut bucati, asa ca am fost nevoit sa il remontez…si a mers saracu’…pana saptamana trecuta, cand a inceput sa se conecteze-deconecteze brusc, in timp ce ma jucam GTA, lasandu-ma in mijlocul actiunii cu pusca tragand in prostie de una singura intr-un perete :)) Evident, am fost ucis fara mila. revenind la problema, l-am deconectat imediat pt ca facea scurt cu laptopu, in sensu ca ii fura energie din baterie si mi-a fost frica sa nu-l f*t! Inlocuit cu un alt LG de prin casa, wireless (asta nu-i mai stiu modelu’ ca l-am aruncat deja pe geam) care lua comanda la….pocnitura de birou. Da…ajunsesem in asa hal sa dau click stanga si apoi sa dau cu el de birou ca sa ia comanda, iar la mine era ceva gen concert: Click-Poc, Click-Poc etc. Bun, am aruncat mouse-u pe geam si am dat o fuga la Bucuresti Mall in Media Galaxy, si mi-am achizitionat un Microsoft Arc Touch. Scump mausul si, relativ mediocru in ce stie sa faca. Dar…are un design superb, rotita de scroll este touch dar scoate o vibratie si un sunet de rotita de mouse, astfel incat nu-ti vine sa crezi ca nu ai in realitate o roata acolo. Ma rog, mouse-ul are si un stil interesant de inchidere-deschidere prin pliere, dar asta puteti vedea pe Google, daca va intereseaza. Mie imi e lene sa pun link, asa ca…spor la search.

atmafrontcurvedfy11

Ce am mai facut…ce am mai facut….A! Azi…ieri…(ca e deja Duminica de vreo 4 ore) m-am sculat cu noaptea in cap si m-am prezentat la liceul Caragiale pt Simpozionul Titeica de Fizica. Nu, stati linistiti, nu ma pasioneaza fizica, dar m-am prezentat din 2 motive: Unul sa sustin un prieten la un Powerpoint pe care il pregatise si, altul, ca primeam 2 puncte „de participare” intr-o eventuala nota in catalog. Chiar si fara alea, probabil ca tot veneam…si nu mint🙂 La Simpozion am fost oarecum plictisit pana a ajuns proiectul prietenului meu la prezentare, pt ca se vedea clar ca baietii/fetele nu prea s-au ostenit prea tare la proiect. Au fost si unele coordonate bine, cu Powerpoint si Prezentare fluida, unde chiar s-a invatat, dar am avut stupoarea sa descopar ca unii aveau PowerPointul cam fucked up de la rezolutia laptopului (se jucase cineva la properties), dar si ca aspect, insa stiau ce prezinta, iar altii au avut PowerPoint-ul perfect, facut ca la carte si frumos in draci, dar la fiecare 2 cuvinte trebuiau sa citeasca din foaie cu clasicul „ăăăăăăăăă”. In fine, per total eu zic ca proiectul prietenului meu a fost cel mai echilibrat. Si nu spun asta ca am venit sa il sustin… a muncit 30 ore pt prezentarea Word+Powerpoint, ca sa numai socotim si timpul de invatare care numai el il stie🙂 . In fine…chiar daca am avut si o surpriza mai neplacuta la simpozion (pe care nu o so discut aici iarasi, din aceleasi varii motive pe care le-am scris mai sus), per total a fost foarte OK, si nu mi-a parut rau ca m-am trezit de dimineata!🙂

La intoarcerea spre casa am iesit de la metrou statia Unirii, mi-am bagat castile in urechi si tot bulevardul l-am parcurs pe jos, pana la Mall Vitan (pt cine cunoaste zona). Pentru cine nu, vreau sa va spun ca nimic nu se compara cu o plimbare de genul asta pe timp de primavara (Azi au fost 25 grade)…iti permite practic sa mergi absent….sa „filmezi” lumea in adevarata ei splendoare. Ai timp sa vezi si cele mai mici chestii pe care in mod normal nu le-ai observa nici daca te-ar face cineva atent. Esti doar tu…si gandurile tale! Mai negre, mai albe…nu conteaza. Pana la urma toate se schimba in ce tiai dori tu…problema e ca odata si odata ajungi la „destinatie” si trebuie sa te trezesti…revii la starea de dinainte!🙂

Ei, s-a facut 4:15 AM. Scriu la postul asta de o ora si probabil ca nimeni nu o sa ajunga la capat daca mai scriu mult, asa ca o sa ma opresc aici. M-am mai descarcat…ma simt deja mai bine. Era o zicala: „Zambeste! Maine va fi mai rau! „:)) In seara asta insa o sa merg pe zicala „Si maine e o zi ! ” . Ei, cam asta e, sper ca n-am plictisit pe nimeni cu nebuniile mele🙂 Ma duc la culcare ca mi s-a facut somn, Noapte Buna!

Update:

Am adaugat niste poze si am corectat niste greseli gramaticale….acum chiar ma duc sa ma culc, iar daca mi-a scapat ceva, gramatical vorbind, imi cer scuze!🙂

Posted on Aprilie 10, 2011, in Just about me and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. ma mi-ai cam dat de citit dar asta este daca nu ai somn nu ai nu face nimic te simti mai bine ?daca da e super daca nu nu stiu ce sa iti zic,oricum ce vreau sa te intreb poti sa imi spui si mie cum deblochez si io un SAMSUNG GALAXY S GT I9000 care este blocat pe O2 am incercat tot ce am gasit pe net dar nimic nu mai stiu ce sai mai fac poate poti gasi tu o solutie mersi fain

  2. Dragule, pe 8 aprilie am implint 37 de ani si trebuie sa recunosc ca m-au incercat astfel de stari conflictuale.
    Nu stiu cati ani ai, dar daca nu esti aproape de 40, ca mine, sigur e vorba de o femeie/fata (in functie de varsta).🙂
    Ok, dupa cum ai spus si tu, hai sa trecem la lucruri mai serioase:
    Am un sgs care merge orbil. Evident suport efortul tau, Il faci sa mearga?

  3. Îți merge GTA 4 pe laptop-ul ăla ?😀

Lasă un răspuns

