Prostia unui Apple Fanboy


Totul incepe frumos: Un baiat deschide un topic pe cel mai mare forum din Romania, cerand informatii despre iPhone 4. Bineinteles fanboy-ii transpirati de dor sa scrie ceva (Codename Trolls) laudator despre telefonul lor, se apuca sa scrie. Si abereaza ei acolo posturi de genul acesta:

Evident, un post ca acesta a starnit imediat hohotele de ras a posesorilor de Android care, desi nu sunt pe aria lor, s-au „simtit” datorita „adevarului” spus de baiatul de dinainte :)) Prin urmare:

Evident, Trolii Apple nu pot lasa asta asa, cu una cu doua, nu? Adica…s-au luat de terminalul lor preferat. Asta nu se rezolva fara un razboi!! :))

Ei, citind asemenea aberatii de la niste useri „te miri ce” nu ar fi o problema, dar sa vezi useri consacrati ca TKD29, spunand ca Galaxy S este o copie dupa 3GS si ca Galaxy S II este o copie dupa iPhone 4, nu stii daca sa razi sau sa iti fie mila de asemenea specimene….pacat…TKD chiar era un user OK pana sa se faca Apple Fanboy, dar asta e🙂

Dupa aberatia secolului, un user il intreaba cinstit ce ar alege intre 3GS si Galaxy S, avand in vedere ca 3GS este un fail din orice punct de vedere in comparatie cu un Galaxy S, si aici implic tehnologia folosita in el si generatia din care face parte. TKD nu se opreste insa, se adanceste tot mai mult un prostia lui:

Bun, se vede ca e cazul sa ii trimit pe Fanboy-ii posedati la culcare, si actionez. Adica le bag pe gat vreo 6 linkuri cu cateva probleme ale iPhone 4 care mi-au venit in cap imediat in secunda aceea. Nici nu m-am chinuit sa le gasesc. E de ajuns sa scrii pe google „iphone 4 problems” ca gasesti alte 2000 0000 de minusuri. Bineinteles, asa si pt Android. Si totusi…eu am subliniat mai mult probleme hardware si care chiar au fost raportate de peste 70% din userii Apple iPhone 4. Ca sa nu aberez ca fanboy-ii posedati de mai sus:

Bineinteles, tipic Romanesc, userul @TKD29 nici macar nu se apuca sa ma contrazica asupra acelor linkuri (pentru ca probabil nu are ce sa scrie, decat aberatii). In schimb el ce face? Injura…ca na…te iei de Apple, te iei de Mama…tot aia e la ei. Din punctul meu de vedere poate sa-si bage pula in Android pana si-o taiao. N’are decat sa ia un cos de rebu’ de pe strada, sa ii puna maini si picioare, sa lipeasca Android pe el, sa infiga un cutit, sa il umple de rosii si sa il puna mascota cortului in care sta. Caci parerea mea e ca nu poti sa ai asa o educatie decat in satra de la marginea orasului. Acum pe bune, cat de prost sa fii sa adresezi injurii asa, fara niciun motiv adevarat, unui om pe care nu il cunosti? Eu am adus linkuri, date, explicatii…el a adus…urmatoarea afirmatie:

Evident, dupa ultimul reply al meu, prietenul nostru TKD in continuare nu are cu ce sa imi contracareze linkurile, asa ca, ce face? Imi mai scrie odata, cum repeta papagalul meu, aceias chestie:

Acum spuneti-mi si mie…ca sunt eu mai greu de cap si nu pricep…de ce ai sta toata ziua pe un forum ca sa „razi” de anumiti posesori de telefoane felicitandu-i pe altii ca au aruncat inca 2000 lei in plus pe acelas telefon, dar, care are Gorilla Glass si pe fata si pe spate, bonus o rama argintie „cuul” si…cam atat? De asta prefer eu Fanboy-ii Nokia🙂 Avem si unu d’ala pe Aria Nokia, topicul N8. Ei sunt obisnuiti cu greul. Aduc linkuri de pe site-uri die-hard symbian cu comparatii penibile, dar aduc! Pe cand astia nu au niciun stres…doar injura. Probabil ca se cred mai interesanti asa :)) .

PS: Nu spun ca iOS este un OS prost. Din contra, daca ar fi sa aleg din ce este disponibil pe piata acum, as alege ori Android ori iOS, cu plusuri si minusuri pt fiecare in parte. Momentan am Android si, daca iPhone 5 va fi un upgrade mare (nu cum este SGS II), atunci probabil ca am sa merg pe iPhone. Sigur, voi avea ceva de lucru cu Jailbreak-ul, but…who cares? Si pe android am mult de lucru…iar mie personal, daca imi dai si un Java tot gasesc cateva aplicatii care sa-ti faca viata mai usoara😀

Posted on Martie 21, 2011, in Android OS, Apple, Gadgets, Google, HTC, Just about me, Linux (Ubuntu, Xubuntu, Mandriva etc), MAC OS, Samsung, Sony Ericsson and tagged , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Cei care apara orbeste marul lu’ nenea Steve sunt aceleasi persoane care cumpara iPhone cu xxx Euro la lansare luand in carca abonamente de 30-50Euro voce + 9/19 Euro date, dupa care se plang ce grea e viata in Romania ca nu le mai raman bani de haine sau mancare.

  2. Probabil e si cu salam in casti si deasta nu poate mai mult…

  3. Si eu la fel ca si altii probabil am cantarit optiuniile cand m-am hotarat sa-mi schimb mizeria de nokia5800 pe care am dat ca boul o caciula de bani(la liber de la DOMO).
    In final au ramas doi candidati: iphone4 si SGS (HTC a iesit din schema la capitolul design si HTC sense).
    Bun acum ca mai aveam doar doua optiuni le-am comparat si la magazin, pe forumuri, pe youtube (unde oameni avizati de la publicatii online isi dadeau cu parerea) si am ajuns la o concluzie simpla: De ce sa dau cu 75% pe iphone cand cele doua terminale sunt atat de apropiate ca performante?
    Acum sunt fericitul posesor al unui SGS🙂
    Pace.

  4. @Vali Prietene, Salam se scrie cu S mare si nu se asculta in casti ci pe speaker in rata(a se citi autobuz de tara)

Lasă un răspuns

