Despre Tutoriale si Asistenta Tehnica


!Atentie!

Va atrag atentia incepand de azi, 1 Martie 2011, urmatoarele:

Tutorialele sunt Gratis, insa daca vreti sa imi dati add va spun de acum ca asistenta tehnica costa…10 euro. In cazul in care sunteti din Bucuresti si nu vreti sa va bateti capul, puteti sa ma contactati pe Mess si sa stabilim un pret/operatiune (in functie de complexitate), toata treaba fiind realizata in totalitate de mine. Fac asta nu pt ca sunt rau, ci ca pur si simplu nu am de ce sa raspund la 3-4 persoane intr-o zi, sa ii ajut sa isi faca gadgeturile “cool” si apoi sa uite sa spuna macar un “multumesc”, decat atunci cand au din nou nevoie de mine. De donatii de “bun simt” nici nu se pune problema la noi, iar cum orice paine costa bani, si orice gadget costa, iar daca vreti ca acest blog sa continue am nevoie de hardware nou si cat mai diversificat in materie de OS.

Va Multumesc!

Posted on Martie 1, 2011, in Android OS, Apple, Cafeneaua Hightech, Gadgets, Games, Google, GPS, Hot News, HTC, Hystory, Internet, Just about me, Linux (Ubuntu, Xubuntu, Mandriva etc), MAC OS, Maemo, Microsoft, Movies, Music Download, Nokia, Orange, Samsung, Securitate MAC/Windows/Linux, Sony Ericsson, Symbian OS, Vodafone, Windows 7, Windows Mobile, Windows XP and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Hai ca esti tare🙂 daca ai incerca sa fii mai original si sa nu mai iei tot felu de pe CG sau Softpedia ar fi ceva… dar tu pur si simplu vanezi unele tutoriale si comentarii , dai copy-paste iar noi sa te platim? Parca vad cum o sa pui pe viitor si tutorialele de pe CG de la SGS ( recent puse ) apoi te dai mare tarzan pe aici… fii serios copile🙂 Cheers!

    • Te rog sa imi arati tu tutoriale luate de pe ComputerGames, + ca , baiete, am si spus ca tutorialele sunt Gratuite, dar daca vrei ajutorul meu personal pe mess, se plateste. Daca de asemenea vrei ca eu sa-ti fac telefonul, se plateste. Tutorialele care se gasesc pe acest blog sunt in marea majoritate scrise de mine, iar alea care nu sunt in totalitate ale mele au surse. De exemplu Arise de pe CG a facut Swype-ul acela numai cu Romana si Engleza, dar tutorialul este facut de mine. Chiar si in cazul asta, l-am pus pe Arise la surse, ca doar el a modificat Swype-ul.

      Substantivul „copile” nu mi se potriveste deloc! Copii sunt aia care la varsta mea se joaca CS si comenteaza despre cine stie ce bazaconii zilnic. Copii sunt aia care se dau mari smardoi prin scoli si inafara lor si au diferite probleme cu legea si societatea. Aia sunt copii nu eu, care, daca e sa o iei asa, stiu mult mai multe decat multi baietzasi de pe la service-uri GSM din cartier. Asta nu ma face nici Hacker, dar nici n00b, so….

      Plus ca nu inteleg care e problema ta. Eu mi-am spus clar oferta. Nu-ti place, nu cumperi. Intrii pe blog ca si pana acum si inveti tutoriale pe de rost. Nu imi dai mie add sa imi umplu timpul sa-ti explic tie diferenta intre Kernel stock si Kernel Custom, despre Custom ROM si OFW, despre modare permanenta/modare temporara etc. OK? Salut!

Lasă un răspuns

