My New….Samsung Galaxy S :))


Va prezint cateva poze cu „noul” meu telefon:

De ce ii zic noul? Pentru ca dupa atata timp de cand il am telefonul avea nevoie de o schimbare la exterior, pentru ca „sub capota” am tot umblat de cand il am si acum am ajuns la un soft pe care nu o sa il mai schimb pana la 2.3.🙂 Daca vreti sa preluati ceva de aici, sunteti liberi sa dati click pe linkurile aferente😛

Configuratie Software:

Android 2.2.1 JS3 Doc’s ROM*

Hardcore’s Kernel K13C 500 HZ [ Voodoo Sound 4 included]

Generation X Blue Theme

-FileSystem: Converted ALL to EXT4

*Configuratie Doc’s ROM:

Base ROM: I9000XWJS3
CSC: JP9 Multi-CSC [ORO Selected]
Kernel: Hardcore’s Kernel
Modem: 19000XXJPX

Configuratie „Hardware”:

Hardcase MOMAX iCasePro White

Folie MOMAX Crystal Clear Protector

PS: Sa mai zica cineva ca doar Apple poate fi Stylish😛

ENJOY!🙂

 

Posted on Februarie 22, 2011, in Android OS, Apple, Samsung and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 15 comentarii.

  1. de ce nu doc’s 9.6.6. – cu JS5?

  2. Poti motiva de ce te satisface configuratia asta?

    • -E rapid, nu are lag
      -Bateria tine mult (uneori si 2 zile in conditiile in care il „frec” la cap)
      -GPS-u functioneaza (desi eu nu am mai avut problema asta de la 2.1)

      -Hardcase-ul protejeaza tot si il face sa arate bine
      -Folia de la MOMAX e mai transparenta decat cea de la AlienSurface, putand astfel sa ma bucur si eu in sfarsit de S-Amoled-ul asta la capacitate maxima

  3. 1. Stii cumva cum se compara folia cu cea de la 3M – Vikuiti ADQC27?
    2. Ai vazut pe undeva folii anti-fingerprint pt Galaxy S?

  4. De unde ai luat bumper-ul? vreau si eu pentru telefonul meu… cat ai dat pe ea?

  5. Cum pot scrie si eu softu ce il ai tu? Un tutorial ceva ai, multumesc.

  6. Salut.

    1. Spune-mi si mie ce font este cel instalat de tine.
    2. Ce tema ai folosit? As vrea sa-mi pun si eu tema asta cu blocarea/deblocarea telefonului. Vad ca e o tema asemanatoare cu cea originala (cu piesele de puzzle).

    Multumesc anticipat.

    PS: Pe KitchenRom nu mai exista versiunea JS3, au scos-o de vreo 2 saptamani, de cand a aparut JS5.

    Eu acum am JS5 cu Speedmod si JPY si mi se mai blocheaza.

  7. Am instalat pe Galaxy s versiunea 2.2.1 cu samsung kies 1.5.3.10103_102 si cu un pach peste ( tot pe la tine pe forum l-am gasit cred) ca sa nu mai recunoasca de unde esti si sa iti dea ultimul update , intrebarea mea este daca pot sa instalez krenelul peste sau trebuie versiunea asta de rom.. trebuie facut root etc. poti sa ma ajuti cu un raspuns? cu pasii pe care trebuie sa-i fac daca poti ? se misca super ok versiunea asta dar cine stie? poate ce ai tu aici e si mai bun.

  8. @Florin, foloseste si tu search-ul ala sa vezi cate tutoriale am pe aici…folosestel pe ala cu JPY dar in loc de JPY iei JS3 de pe samfirmware.com
    @Entzy,
    1. Fontul este Choco Cooky
    2. Daca ai orice ROM Custom, lockscreen-ul il poti selecta din Settings=>Display=>Unlock Screen=>Puzzle (e al meu)
    3. Poti sa faci cu Doc’s ROM JS5, nu cred ca are cum sa fie mai prost…eu daca acum as pati ceva la el as baga JS5, ca tot e ultima versiune
    4. Incearca un ROM Custom, daca ai deja Doc’s ROM JS5, modem de JPY si SpeedMod K13C e ciudat…ai dat factory reset cand ai pus JS5-ul din Odin?
    @Dan, ia din nou procedura cu Odin. La mine pe site nu o sa gasesti niciun Kies Patcher pt ca programul ala e o porcarie. Update-ul oficial cu Kies e de 10X mai prost decat cel cu Odin. Poti instala kernelul peste, dar recomand sa o iei de la capat cu totul…

    Bafta!

  9. Salut.

    Multumesc de ponturi.

    Acum mi-am instalat un ROM JPY cu Speedmod K13c si modem JPY. Acum e in probe.Sper sa nu-mi mai dea erori.
    Eroarea era un mesaj de genul… aplicatia com.android.phone s-a terminat inexplicabil. Te rog sa incerci mai tarziu. Si aveam singura optiune FORCE CLOSED.

    Inainte de acest ROM aveam JS5 cu SPEEDMOD K13A. Poate de asta mi se mai bloca.
    Va anunt cand termin o formatare de baterie.

    Inca o data multumesc de ponturi.

    Bafta.

  10. Salut. Spune-mi si mie te rog cum se numeste aplicatia care iti face gadgetu de utilitati, transparent, si gadgetu de vreme. Multumesc

    p.s : bara de notificare de sus, observ ca este neagra, e de la vreo modificare ?

Lasă un răspuns

