iDeviceLife Blog=>Cand Jailbreakul nu e Suficient


Dupa cum stiti, blogul acesta se bazeaza pe tehnologie in general, iar in mod normal nu as face reclama concurentei😛

 

Bineinteles, cum detin un telefon Android iar inainte am detinut Symbian, o sa gasiti mult mai multe tutoriale pentru aceste 2 OS-uri mobile de aici. Veti mai gasi pe partea de software multe programe de Windows si Linux (desi la cel din urma inca sunt n00b).

Despre MAC si iPhone insa, mai putin. A nu se intelege gresit, ma pricep si eu cat de cat, sa aplic un Jailbreak, sa pun Installous, sa fac un Update de soft sau un Overclock, dar cateodata nu este suficient. Apple nu a fost niciodata o companie de care m-am simtit „atras” in vreun fel, asa ca unicul produs Apple din casa mea este un iPod Shuffle 6Th Gen, ca cel din imaginea de mai jos:

Despre iMac,Macbook(Pro)(Air) si MAC OS X probabil stiu cel mai putin dintre toate, asa ca nu prea am ce scrie aici🙂 . Ca opinie personala computerele de la Apple au o configuratie slaba d.p.d.v Hardware pt pretul expus in magazin (mult mai slaba), dar impreuna cu OS-ul Apple totul pare ca merge mai repede decat pe orice configuratie Windows. Desi este magic la inceput, cu timpul incepe sa devina Boring.

Pentru toate acestea, si multe altele, am creeat iDeviceLife Blog. Daca vi se pare ca informatia pe care o gasiti pe blogul meu este destul de incompleta despre Apple, sunt sigur ca, colegul meu de la iDeviceLife va poate lamuri cu aproape absolut orice. Detine un iPad, un iMac, un iPhone 3GS si un iPhone 4, asa ca majoritatea tutorialelor/aplicatiilor ce le veti gasi pe site vor fi testate in prealabil de detinatorul blogului🙂

LINK: http://idevicelife.wordpress.com/

Posted on Ianuarie 30, 2011, in Apple, Hot News, MAC OS, Securitate MAC/Windows/Linux and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

