Swype in Romana pentru Galaxy S (Pe orice soft)


Multi dintre voi, posesorii de Galaxy S (printre care si eu)  am devenit dependenti de tastatura Swype a telefonului.

Tastatura asta este cel mai rapid mod de a introduce text care s-a implementat vreodata pe un smartphone, si odata ce te obisnuiesti cu ea (si ea cu tine) rapiditatea cu care poti scrie este incredibila.

Samsung Galaxy S Swype Keypad

Problema cu tastatura Swype insa vine la versiunile noi de soft. Cum traim intr-o tara bananiera, ultimele update-uri nu ajung niciodata suficient de repede, asa ca majoritatea dintre noi deja am trecut pe versiuni ca 2.2.1 JPY/JS3, dar care nu au Swype in Limba Romana. Pentru asta am creeat un Tutorial ca sa aveti Swype pe telefon:

Necesar:

ClockWorkMod Recovery din oricare Kernel de aici:

trasig’s Advanced Voodoo
hardcore’s Speedmod
lastufo’s Super Optimized
nikademus’s jfs & security lagfix

Arise’s Swype: Download

For debug:

Swype JPU: Download

Swype 2.6.47.11856: Download

ADB/Root Explorer: ADB Download ; Root Explorer Download

Pasul 1:

-Intrati in CWM si instalati update.zip-ul lui Arise, apoi da-ti Reboot. Ar trebui sa aveti Swype, dar daca nu il aveti (deloc sau nu cel dorit), urmati pasii de mai jos:

Debug Steps:

1. Uninstall Swype cu Titanium Backup

2. Delete /system/lib/libSwypeCore.so cu Root Explorer/ADB3.

3.Instalat Swype_2.6.47.11856_WVGA.apk

4. Instalat cu CWM Swype JPU

5. Instalat cu CWM Swype in RO facut de Arise.

La sfarsit veti avea instalat un Swype Modificat special pt 2.2.1 JPY/JS3 ce contine doar limbile Engleza si Romana!

Multumiri Speciale catre:

Arise [Swype Modificat]

Droidminator [Tutorial]

Posted on Ianuarie 22, 2011, in Android OS, Google, Samsung and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. 18 comentarii.

  1. Salut,
    Chiar la tine pe site eram cand ai publicat acest articol. Felicitari.
    Eu am 2.6.47.11856, dar in mod sigur nu m-am complicat asa mult. Am instalat si un SlideIT, cu asta nu stiu ce-i aici, cum a ajuns si daca-i acelasi lucru cu Swype.
    Toate bune!

  2. @Lucs,
    Poti sa instalezi versiunea aia de Swype (2.6.47.11856) si sa ramai cu ea, dar aici e ghid sa ai Swype-ul „redus” doar la Engleza si Romana, care este mai rapid si ocupa mai putina memorie🙂

    Bafta!

  3. Salutare,

    Am incercat toti pasii de mai sus si nu am reusit sa pun tastura Swype in romana. Am firmware JS3 cu patchul lag fix de la voodoo instalat. Am incercat sa le instalez si in ordine diferita cele 2 zip-uri si .apk, dar degeaba. Ori aveam fara RO ori nu mai mergea deloc. Dupa multe incercari am reusit totusi sa pun tastura in felul urmator:
    1. Dezinstall Swype-ul original cu Super Manager (mi se pare ca e mai ok ca Titanium).
    2. Intrat cu drepturi de SU si drept de R/W pe system/lib si delete la fisierul libSwypeCore.so. Aici am intrat tot cu Super Manager.
    3. Install aceasta aplicatie swype-ro-2.6.47-wvga.apk care am luat-o de aici http://ul.to/4dmwyj
    Care este Swype doar English US + RO.
    4. Restart la telefon si setare Swypw pe RO.

    Multumesc pentru tutorialul initial, dar la mine nu a mers si am zis ca poate este util si altor useri. Daca aveti un Swype mai nou pt RO sau obiectii va astept sa mi le impartasiti.

    • pt. ca nu am CWM si nici nu-l doresc, am aplicat metoda lui ZiDan. a functionat perfect. multumesc amandurora.

    • Versiunea asta de Swype (cu limba romana) merge si pe Nexus S (cu Android 2.3.3)

      (Am cautat mult sa gasesc o versiune care sa mearga pe Nexus S, asa ca am incercat sa pun cat mai multe detalii in post pt a fi indexat de google si sa usureze cautarea altor posesori de Nexus S)

    • salut,
      acum am gasit si eu threadul asta, mi-a instalat cineva 2.2 fara sa imi puna si swype in romana asa ca a trebuit sa actionez singur.
      metoda descrisa de tine merge,insa cred ca trebuie dat un restart la telefon dupa pasul 2. Mieimi dadea mesajul „cannot install application”, dar dupa un restart a mers instalarea.
      merci.

  4. Salut. Daca nu am rootat telefonul am vro sansa sa instalez pe el swype in romana. Ms astept un raspuns

  5. Si cum se rooteaza? Am incercat in download mode cu odin si nu merge…am 2.2.1 JY cu lagfix . Cum sa fac sa-l rootez? Mersi

  6. Super, ZiDan! Merge perfect! Metoda descrisa in tutorial n-a mers, dar oricum multumesc pentru efort!

    O chestie pe care n-am s-o inteleg niciodata (si pe care am mai vazut-o si la alte telefoane) este: de ce cand scrii cu diacritice, ti se contorizeaza ca si cum ai scrie mult mai multe caractere si astfel ca daca scrii sa spunem 200 de caractere (care ar fi in jur de 1 sms si un pic) ti se contorizeaza ca si cum ai scris 3 mesaje? Merci inca odata!

    • Eu acum am primit pe mail ca am un mesaj, asa ca o sa iti raspund acum treaba cu sms-urile. Se pare ca fiecare cod ASCII pentru diacritice este mai mare decat cel standard. Cele standard fiind pana la 255 caractere iar acestea sunt din setul ASCII extins, iar operatorii de telefonie mobila defapt iau in calcul cate coduri ascii bagi intr-un sms. Si o litera cu diacritice prespun ca face cat doua fara diacritice.
      Asta e ghinionul de a avea o limba cu atatea diacritice si de des intalnite in exprimare.

  7. Salut. Am luat toate apk-urile de pe aci. am o problema insa: NU MERG INSTALATE. Stie cineva unde gasesc si eu un apk pentru galaxy tab de 7 inch? Daca se poate sa aiba si dictionarul in romana este bine.

  8. Eu am mai nou room’ul : [ROM] F1 Galaxy S II V6 care transforma totul pe s1 in s2🙂 si tutorialul nu m-a ajutat nu ca n-ar fi bine facut ci pentru ca probabil nu merge asa ca daca patiti ca mine incercati aici http://www.apktop.com/swype-3-23-multi-language.html merge garantat dar trebuie dezinstalat primu si instalat prin CWM Manager

  9. eu am un Samsung Galaxy S Plus – si nu vrea cu nimic sa il rooteze. nu stiu ce sa ii mai fac. daca aveti sugestii sunt deschis.
    Mutlumesc mult.

  1. Pingback: Samsung Galaxy S (i9000) - discutii generale - Page 1408

Lasă un răspuns

