Doar n-oi sta in Tara ce nu ma mai vrea….


Într-o dimineaţă în cur mă durea…
Şi-apucă-te frate a te-nteresa,
Pe unde-i mai bine să te operezi,
Să nu te mai doară pe un’ te băsezi.

Dă-i “clinici de cur” pe întins www,
Ca goagăl să-ţi dea mii de rezultate,
Iar toate-mi spuneau, de mai vreau să băsez,
Pe-afară din ţară să mă operez.

Cu curu` pansat, gata fiind vindecat,
Halal dor de ducă ce m-a apucat,
Şi-ntreb, stânga-dreapta, pe un` să mă duc
Să-mi prăjesc, la Soare, şi curu` şi cuc.

Răspunsuri, având caracter unanim,
Spuneau că nu-n ţară, ci-afar să ieşim
Şi curu` şi cucu` şi io după ele,
Că-n ţară îs mai-ca-de-cur vacanţele!

Întors din concediul cu izuri de deci,
Din cauză, poate, c-am fost pe la greci,
În timp ce la service suspensii schimbam,
Ce drumuri s-afar` mi-aminteam şi plângeam.

Urcat în maşină, o cheie am dat,
Rulat-am trei metri, doar doi cu asfalt,
Când sună-un tovarăş, să-mi spună că mere
În Deutschland, că-i ieftin, să beie o bere.

Şi dacă-i acol`… că mai face şi shopping,
Sătul fiind de ţara-i cu preţuri mind-blowing,
Iar de i se-ntâmplă ca job să-şi găsească,
Firescu-l obligă să mă părăsească.

Închis-am mobilu`, deschis-am un geam,
O babă sărmană mi-a cerşit un ban,
Spunându-mi c-a fost de liceu profesoară
Şi-acuma că pensia-o invită să moară!

I-am dat vreo doi lei şi-am rulat mai departe,
Citind pe-o reclamă “de-ai carte, n-ai parte”,
Zărit-am şi-un Jeep, cu număr de senat,
B – 2010 – A G R A M A T

Ciudat dialog chiar în capu-mi era…
Poetul, ce-n versuri zicea c-ar mai sta,
Şi nu-prea-poetul, ce îi răspundea:
“Doar n-oi sta în ţara ce nu mă mai vrea!”

Sursa: Pamflezistul

Posted on Noiembrie 12, 2010, in Cafeneaua Hightech, Just about me and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Super tare…:)
    Ar fi mai multe de spus, dar spun doar atat : mai scrie!

Lasă un răspuns

