Back from the Holiday!


Pentru cei care s-au intrebat daca am murit/fugit in lume/lasat de blogging si internet etc, am o veste: M-am intors din mica mea Vacanta!

Am fost la mare si am sfidat radiatiile soarelui, sincer as posta si poze pentru ca a fost chiar frumos, insa in momentul asta sunt abea intors de pe Autostrada Soarelui unde ochii mi-au fost „torturati” de catre xenoanele jipanelor si masinilor „aspirator de gajici” cu „jmekeri” imbracati in Armani si D&G din bazarul Constantei, asa ca va imaginati ce chin este sa va scriu aceste randuri…

Revin maine cu un post despre ce am facut, pana atunci va urez: Noapte Buna! Nu de alta, dar eu ma culc…sunt rupt de oboseala🙂

Posted on August 15, 2010, in Just about me and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

