Security Update KB2286198 For Windows XP, Vista&7 [Important]


Toti posesori de Windows XP SP3, Vista SP1/SP2 sau Windows 7 precum si Windows Server 2003/2008 sunt rugati sa instaleze urmatorul patch prin Windows Update sau folosind link-ul de mai jos:

http://www.microsoft.com/technet/security/…n/MS10-046.mspx

Acesta corecteaza vulnerabilitatea din Windows Shell ce permite rularea de la distanta a unui cod.(cu alte cuvinte infectarea PC-urilor cu Stuxnet)

Posesorii de Windows XP SP2 sunt rugati sa faca update la SP3 si apoi sa faca update-ul.

http://www.kaspersky.ro/stiri/stuxnet_calu…l%C4%83_realtek

http://www.avira.com/ro/threats/section/fu…_stuxnet.a.html

http://www.symantec.com/connect/blogs/w32stuxnet-variants

Posted on August 4, 2010, in Hot News, Microsoft, Securitate MAC/Windows/Linux, Windows 7, Windows XP and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. tu ai instalat patchul ? e ok ? si eu cred ca am luat un virus ca mi se tot deschide o consola run cu eroarea „ntvdm cpu encountered an ilegal error” ceva de genu si nu pot sa scap de ea cu nimic, am incercat cu kis, adware, malwarebytes, spyware…etc, nu scap de ea si are legatura cu sv.chost cred, singura solutie este formatul dar am nevoie de multe blankuri ca sa-mi salvez ce am de salvat..

  2. Da am instalat patch-ul. E OK! Nu postez aici ce nu stiu ca nu ar fi OK!
    Eu nu inteleg de ce dracu sa dai 60 lei pe blankuri de fiecare data cand faci backup cand poti sa dai 200 lei pe un HDD extern de macar 250 GB si sa-ti faci acolo backup…

    Suntem prea saraci sa mai cumparam lucruri ieftine, alexe😉

  3. da dar nu am 2mil pt un hdd, am decat 500 de mii

  4. Amani backup-ul pana ai banii…ce-i asa greu? Dai acum 500 de mii, mai dai si luna viitoare 500 si ajungi lejer la 5-6 milioane pe an, bani din care tiai lua un HDD de 2 TB

Lasă un răspuns

