Apple Iphone: Util pentru Blogging [Scriu Review pentru un Mar]


Am facut acest post pentru a participa la un concurs pe PCFun, Concursul consta in alegerea unui produs de pe site-ul lor si a-i justifica folosinta in materie de blogging. Pentru acesta am ales din categoria Telefoane Mobile(Apple) un Iphone 3GS:

http://www.pcfun.ro/telefoane-mobile/apple/iphone-3gs-16gb-white/

De ce? Prin suita de aplicatii pe care o are in appstore, pot sa creez/copiez/editez/sterg documente de orice format modern (.doc, docx, s.a.m.d) si sa le postez pe blog printr-o singura apasare cu ajutorul multi-taskingului de pe iOS4. Browserul safari, desi nu are flash ofera o experienta web deosebita, si este peste orice alt browser mobil de pe piata. Ajutat de ecranul de 3,5″ si de tehnologia multi-touch, ofera o experienta deosebita atat in vizualizarea filmelor si a pozelor cat si a documentelor sau siteurilor de pe browserul safari laudat mai sus. Sistemul de operare Iphone OS este unul dintre cele mai bug-free sisteme de operare de pe piata, situat langa Google Android ca performanta si fluiditate. Updatat la noul iOS4 (care vine de la iPhone Operating Sistem 4) are multe facilitati, cum ar fi Multitasking-ul ce permite rularea a mai multe aplicatii deodata si serviciul iBooks, ce permite citirea unei carti/documentariu direct pe ecranul superb de 3,5″

In caz ca nu imi va conveni safari pentru blog (putin probabil, caci am testat unul si am ramas masca) sunt disponibile milioane de aplicatii pentru WordPress, sau pot incerca Opera Browser, disponibil si el pentru download din AppStore. Daca vreau sa tin legatura cu prietenii, ii pot suna de oriunde sau contacta prin internet cu ajutorul aplicatiilor de Yahoo Messenger si Skype, sau chiar MSN Messenger. Depinde ce folosesc respectivii prieteni.

Bineinteles, imi place sa atasez mereu la fiecare post al blogului cate o poza, dar nu intotdeauna am buzunare suficiente sa imi car si aparatul foto Sony de 12 MPX dupa mine, asa ca daca ies pe strada  cu niste prieteni si apare ceva neobisnuit despre care as vrea sa scriu pe blog, camera de 3,2 MPX de pe iphone ar fi perfecta. Sigur ca cea de 5 MPX de pe iphone 4 este mai mult decat suficienta pentru ce vreau eu, insa nu am gasit Iphone 4 pe site-ul PCFun.

Pana una alta va invit si pe voi, pe siteul PCFun sa va alegeti produsul dorit pentru Blogging

Posted on Iulie 17, 2010, in Apple, Gadgets, Internet, Just about me, MAC OS and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

