Adevarul despre newtask (userul-geniu al softpediei)


Unii dintre voi poate il cunoasteti pe newtask, altii nu, pentru cei ce nu am pregatit o mica introducere:

Newtask este userul-geniu al forumului softpedia, el are circa 8 telefoane, 3 masini, 4 calculatoare, toate tipurile de PlayStation si, evident, media 10.00 (fix) generala. De asemenea newtask o duce bine si in viata personala, aclamand ca ar „detine” si 2 iubite, care nu stiu una de alta

Ei bine, chiar daca cu telefoanele, masinile, calculatoarele si playstationurile sale + intelectul ridicat se lauda ca ar detine si 2 iubite, acesta s-a dat de gol in urmatorul post, din care se poate deduce foarte clar ca baiatul este gay.

Deci, newtask, ne spui si noua ce-i cu aceasta scapare a ta?🙂

Posted on Iulie 1, 2010, in Cafeneaua Hightech and tagged , , . Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. :)) interesanta miscare dar hai sa-ti spun ce cred eu despre treaba asta. Ala cred ca esti tu, adica, ti-ai creat cont cu nickname’ul lui si ai scris aia. De ce m-am gandit tocmai la tine ? Pai pentru ca nu aveai cum sa fi atat de ager incat sa-i gasesti postul dupa doar 7 minute dupa ce postase iar din articolul pe care l-ai scris se intelege ca acest newtask despre care vorbesti, are mai multe posturi insa eu acolo vad ca acela este primul sau post. E putin cam ciudat, nu ? Oricum, acum dand la o partea facatura, treaba e amuzanta :)) „poate ca am eu curul prea ingust” =))

    p.s : tu ai mult timp liber😀 internautule :))

  2. nu….e o facatura.e un tip care si-a facut contu asta,fiindca are ciuda pe NEWTASK.dar daca va uitati la nikname-ul tipului asta,defapt il cheama NEWTASK_ ……nu se prea vede fiinda e deja subliniat,dar asta e nickul lui.Sper ca ati inteles…numai bine

  3. Hmm…posibil.
    Dar cum jumate de forum are draci pe newtask din cauza parerii prea bune despre el, nu prea o sa aiba succes sa-l afle pe autor.

    PS: Eu am IP Static, si nu m-as fi riscat sa dea astia peste IP-ul meu de pe steauaboy95s doar pentru o gluma. Cine a facut asta are IP mobil (care se schimba mereu)

Lasă un răspuns

