TOP 20 Best Gadgets [Part 2]


Astazi am sa va postez inca 20 de gadgeturi foarte utile pentru cei ce folosesc computerul zilnic, de data asta nu am sa le mai arhivez si am sa pun linkul separat pentru fiecare. Cine le vrea pe toate le trage pe toate. Bafta!

Nota: Acestea sunt Gadgeturi third-party. Pentru a instala aceste gadgeturi, downloadati-le si apoi dati dublu-click pe installerul acestuia. Din acel moment gadgetul va aparea pe desktop. Enjoy!

1. Q’s Drive Info:

image

Download

2. Alarm Clock:

image

Download

3. iPhone Battery Meter:

image

Download

4. System Volume:

image

Download

5. Network meter:

image

Download

6. Launch Control:

image

Download

7. Search Google , Bing, Yahoo:

image

Download

8.  Auto Shutdown:

image

Download

9. Talking Clock:

image

Download

10. Tweetz:

image

Download

11. Drive Buddy: Insert/eject your CD/DVD drive quickly.

image

Download

12. Adsensor:

image

Download

13. Language Translator:

image

Download

14. Outlook Info:

image

Download

15. Beaker CPU Meter:

image

Download

16. Toggle Hidden Files: Toggle between show/hide hidden files.

image

Download

17. Notebook Info:

image

Download

18. 9 skin battery meter:

image

Download

19. Wifi Monitor:

image

Download

20. Minimize: Use this to quickly minimize and restore windows.

image

Download

Posted on Iunie 23, 2010, in Gadgets, Windows 7 and tagged , , , . Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. Te-ai cam ramolit cu articolele, slab, foarte slab. Probabil ca n-ai timp dar sa sti ca o regula cruciala in lumea blogului este de ati cere scuze si a da explicatii pentru lipsa activitatii tale. Revino-ti si intra in forta cu articole cat mai interesante despre windows, telefoane si tehnologie multa. Eu unu vizitez in fiecare zi blogu si imi vine aiurea cand nu vad ceva nou si interesant.

  2. Vorbea ala de a avut 3 bloguri si le-a sters din plictiseala😐
    Motivul pt care nu am postat 2 zile este acela ca nu am avut timp, si nu am garantat nicaieri ca o sa postez zilnic pe blogul asta. Cand am timp, postez si de 3 ori pe zi, cand nu, mai fac pauza 1 zi-doua
    Daca as face cate-un articol in care mi-as cere scuze la fiecare pauza de a mea, ar trebui sa fac o categorie numai pt asta, caci cel putin odata pe luna nu postez nimic

  3. 😀 (o chema maria, era verde’n cap, cand a descoperit p*8^a (haha), s-a suifocat😛

  4. Eu cred ca o chema alex(andra) :-??

    Si hai ca esti offtopic, mai date-n pana mea (cum zice jobs) :))

Lasă un răspuns

