Top 10 Best Gadgets pe care le folosesc


Am primit de mai multe ori tot felul de cereri pentru gadgeturile ce le folosesc eu, si am inceput sa obosesc sa le tot trimit in stanga si-n dreapta, asa ca am sa creez postul asta, cu toate gadgeturile pe care le folosesc/le-am folosit:

1.Dutch Clock

Ceasul asta mi se pare cel mai OK dintre toate pe care le-am gasit pe net. De ce? E personalizabil, are un fade foarte frumos atunci cand se „regleaza” cu computerul si are si mai multe skinuri (totusi cel default mi se pare cel mai bun).

2. Blue Calendar

Acelas calendar de la Microsoft, doar albastru, iar pentru windows 7 mi se pare mai potrivit acesta decat cel portocaliu care-mi aduce aminte de Vista.

3.MySeven

Un gadget ce-ti permite sa asculti radio fara a folosi Winamp/WMP/Alt Player

4. Black Glass CPU Metter

Un gadget ce iti arata in Real Time usage-ul CPU-uli si a RAM-ului. Este unul inclus si in Windows dar nu are o interfata la fel de prietenoasa. Foarte util dupa parerea mea

5. Sistem Information

Acest gadget iti arata tot ce vrei sa stii despre calculatorul tau fara a mai umbla in Control Panel si este disponibil in 3 marimi: Mic, Mediu si Mare. Acesta din poza este „medium”. Marimea se poate modifica din setarile lui

UPDATE: Din greseala nu am arhivat acest gadget in arhiva „Gadget’s Pack” asa ca daca il vreti il puteti downloada separat

DOWNLOAD SISTEM INFORMATION

6. Battery Metter [Laptop Only]

Acesta iti indica nivelul bateriei daca aveti laptop si are mai multe skinuri verticale si orizontale. Cel mai bun din cate am gasit pana acum🙂

7. Recycle Bin

Cred ca toata lumea stie ce face acest gadget :))

8. App Launcher

Aici puteti adauga ce aplicatii vreti si le puteti lansa direct de pe desktop. Background-ul poate fi si el modificat.

Ultimele doua gadgeturi vor fi alte tipuri de ceas care mi-au placut si s-au dovedit fiabile, insa tot Dutch Clock recomand😀

9. Clock 2

10. Clock 3

DOWNLOAD GADGETS PACK

Posted on Iunie 20, 2010, in Gadgets, Windows 7 and tagged , , . Bookmark the permalink. 7 comentarii.

  1. Spune-ne si de unde le-ai luat :p

  2. De pe google…nu am o sursa anume!
    Daca le vrei le poti downloada dand click pe „DOWNLOAD GADGETS PACK”
    Data viitoare citeste mai bine postul, bafta!

  3. da, ceasurile de jos sunt de la mine :> pam pam

  4. Le-ai creeat tu cumva?
    Si dupa ce le-am instalat le-am sters, tot pe google am luat setupu ca sa-l pun aici so…😛

  5. in pack nu e cel ce ma interesa si anume ,, system information ”

  6. deci gadgeturile astea sunt varza . my seven ala nu functioneaza , bagi url si nu merge , iar ,, sistem information ” nu exista . deci merci , asta e ultima vizita pe aceasta varza de blog .

  7. Omule esti cam prost. MySeven „ala” nu functioneaza pentru ca nu trebuie sa bagi linkul ala pe care il gasesti tu pe Radio21.ro, pui linkul ala cu ip-ul de unde transmite gen 188.80.90.70
    Cat despre Sistem information, ai postat ca lipseste in arhiva, l-am downloadat si da, lipseste. My Bad, multumesc de semnalizare si o sa pun link direct cu el in post, nu trebuie sa faci atata scandal😉
    Cat despre „ultima vizita pe acest varza blog”. De aia ma doare pe mine in pula ca intrii tu sau nu intrii pe blogu meu, am suficienti vizitatori si nici nu platesc pt el, nici tu nu-mi dai bani ca sa fie „the best blog”. Fac si eu ce pot in timpul liber pe un host gratuit, nu ma obliga nimeni sa fac asta si nici nu castig niciun ban din ea, prin urmare esti un cretin cu diploma, so DU-TE IN PULA MEA SI SCOATE-TI PC-u ALA DIN PRIZA, CA OCUPI BANDA DE NET DEGEABA!

Lasă un răspuns

