New Look: Windows 7 X Leopard [Tutorial How-To]


Timp de cateva saptamani m-am chinuit sa imi fac din laptop un „Hackintosh” (Un Dual Boot cu MAC OS X Snow Leopard si Windows 7) cu ajutorul instructiunilor postate de Ndrey si m-am dat batut. In astea 2 saptamani am incercat distributii ca si: Kalyway, iDeneb, iAktos si chiar si metoda de instalare a unui CD Retail, toate fara niciun succes, fara nicio avansare dupa binecunoscutul „Kernel Panic” de care ma lovesc dupa fiecare instalare la Boot.

Observand ca mai am doar cateva DVD-uri si ca pe celelalte le-am ars degeaba, m-am dat batut, iar apoi mi s-a aprins un beculet: Daca mie imi place din MAC OS X doar Dock-ul iar interfata „Aero” de pe Windows 7 e mai „frumoasa”, de ce nu as creea un hibrid? Zis si facut, rezultatul il aveti aici:

Windows 7 X LeopardDupa cum puteti vedea in filmuletul ce urmeaza, dockul detine toate efectele si functiile unuia tip MAC OS X Snow Leopard, inclusiv Stacks (Gramezi):

Ingrediente:

1. Mergeti si downloadati Rocketdock, StacksDocklet Addon, CD Art Display[Merge numai impreuna cu Winamp], MAC OS X Snow Leopard Genuine Icons

2. Urmati Tutorialul de mai jos:

EDIT: Era sa uit wallpaper-ul😀

Posted on Iunie 18, 2010, in MAC OS, Windows 7 and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. Ca să pui tema aia cu MAC OS Leopard de unde o descarci , pentru că nu ai pus niciun link de descărcare .

  2. Am luat-o de altundeva .
    Las-o baltă .

  3. Nu am pus nicio tema cu Mac OS X Leopard…tema din video este Soft 7 pentru Aero, dar nu e obligatorie (de asta nu am puso la descarcat)

Lasă un răspuns

