Steauaboy95’s Megapack S60 V3 Apps [Symbianized Tribute]


Acest Megapack l-am facut cu mult timp in urma, pe vremea cand aveam N95 8GB si detineam un Forum+Blog numai de Symbian, multi poate stiu de „Symbianized” si ce s-a ales de el, dar pentru cei ce nu stiu povestea suna cam asa:

PS: Pentru cine nu intereseaza povestea, sariti pana jos unde este linkul de Download!

Prin Noiembrie 2007 am devenit un pasionat de telefoane mobile, m-am inregistrat pe un mare forum din Romania, Softpedia Forum. Bineinteles acest forum avea anumite restrictii, si anume warez-ul, ori fara acesta platforma Symbian este inutila. Chiar si asa, cu ajutorul unor useri mai experimentati am reusit sa pun „mana” pe alte forumuri ca IPMart sai Dotsis, de unde puteam sa iau ce voiam eu, bineinteles acestea erau internationale iar limba de circulatie engleza, iar discutiile in romana le purtam pe Softpedia.

Dupa o perioada de timp in care m-am specializat serios in domeniu, am facut o prostie pe Softpedia (sau moderatorii au considerat asa) si m-au suspendat pe cateva zile, timp in care mi-am imaginat un forum la fel de bun ca IPMart/Dotsis, dar ROMANESC, fiind o combinatie perfecta dintre Softpedia si Ipmart/Dotsis, acest forum s-a numit initial, Hackpedia, (din lipsa de inspiratie) si a fost creeat de mine singur in doua zile, timp in care am adunat cam 50 useri.

In scurt timp forumul era gata iar suspendul de pe softpedia se terminase, bineinteles am invitat useri buni cu care mai interactionasem (Skypee, Katta92) sa se alature initiativei si sa ma ajute cu forumul. Hackpedia a inceput si a terminat doar cu Skypee, caci am cazut amandoi de acord ca hostul nu era prea bun si nici nu aduna prea multi vizitatori, rezultatul fiind tranzitionarea de pe acel host (numai tin minte numele) pe MyForum, bineinteles a urmat rebrandingul din Hackpedia intr-un nume mult mai „in tema”: NokiaS60*! Acolo am creeat pentru prima data Megapack-ul acesta ce o sa-l gasiti la sfarsit pentru Download!

NokiaS60* a avut un succes nemaivazut, a adunat 500 de utilizatori in ziua cand l-am lansat si inca postam aplicatii, iar in scurt timp am depasit bariera de 1500 de utilizatori, unde a stagnat (se mai inregistrau 2-3 pe zi). Forumul, fata de cel vechi continea si o arie pentru noua platforma S60 V5, precum si multe hackuri si moduri de S60V3, exista si o arie in care se putea discuta orice si chiar o bursa! Cativa useri au reusit sa vanda telefoane/laptopuri pe forumul nostru, la NokiaS60 ni s-a alaturat si Katta92 care a detinut titlul de primul si unicul moderator al forumului :)) In pararel cu NokiaS60* s-a dezvoltat si un blog, S60ro detinut de kLM

NokiaS60 a avut cea mai lunga „viata” daca pot spune asa, pana in ziua cand un user (tot de pe softpedia) codename Ndrey mi-a dat add pe Messenger si mi-a oferit un host pentru forum, in acelas timp i-a oferit si lui kLM unul pentru blog iar in destul de scurt timp NokiaS60 si S60ro au fost desfiintate, facand loc pentru noile Symbianized Forum si Symbianized Blog.

Unite intr-unul (daca se poate spune asa), echipei Symbianized i s-a alaturat Kaloom (pe blog, caci cu forumul NokiaS60 a avut o altercatie, iar pe noul nu a mai indraznit sa intre din cauza noastra). Symbianized-ul a avut un nucleu foarte interesant de utilizatori, pana si moderatori ca spare-me si useri foarte buni ca tkd29 au lasat softpedia pentru acest forum+blog, pana in momentul cand Ndrey a decis sa lichideze proiectul „Symbianized Forum”.

M-am trezit cu forumul sters, deletat si nimeni numai avea dorinta sa il relanseze decat eu…evident m-am resemnat caci Ndrey nu a vrut sa-mi dea nici baza de date sa continui de acolo, iar pana acolo am muncit mult ca sa o mai iau de unul singur de la capat…De atunci nici blogul nu a mai mers bine, s-a lichidat incet incet, odata cu scaderea nr de utilizatori si din neinteresul acordat acestuia…

Asadar, symbianized pur si simplu s-a „scufundat” precum Titanic-ul, desi toata lumea credea ca nu v-a pati asta niciodata, a lovit o criza si, rupandu-se in doua (blogul de forumul deja sub apa) s-a scufundat si acesta incet….in „adancurile” internetului.

Acum in locul acestor adrese (Hackpediaforum, NokiaS60*, S60ro, Symbianized Blog, Symbianized Forum) sunt niste linkuri moarte, unele inca apar pe google, altele au fost sterse din baza de date a hostului gratuit (cazul S60ro) din lipsa de trafic, iar userii ramasi in urma s-au intors pe vechile IPMart/Dotsis pt aplicatii si Softpedia pentru discutii…life goes on!

Si acum:

–––––––––––––––––STEAUABOY95’s MEGAPACK for S60 V3––––––––––––––

In interiorul primei arhive exista alte 7 Arhive:

-Startup Screen.rar (Coca-Cola startup screen)

-Tricks.rar (LightSabre, MovingBall, nGun, PyMoneta,PyPiwo, PyMoneta, PyRybika, Python, PyWuzzler, ShakeCube, Waterbox)

-3DGames.rar (Quake2, NFS Undercover, Gladiator, Karmageddon, Asphalt 4, Quartz 2, FrozenBubble Twisted, Ferrari GT Evolution HD, Global Race, Marble Maze, Ninja Strike, Nokia Snake, Resco Bubbles, Worms World Party)

-Applications.rar (irremote, signsis, shmessenger, bbirthday, calcium, flipsilent, FreeFSWP, Handwave, Handyclock, HandyTaskman, Kaspersky Mobile, Hi-N-Bye, Smartmovie, Remind Me, GreenPhone, Mobitubia, nAlertMe, Energy Profiler, Nokmote, Opera Mobile, Best Profiles, Quickoffice, Screenshot, Shakelock, ShakeMe, ShakeSMS, Slidehelper, VibrateCall, TTPOD, Xplore)

-Flash Screensavers (7 Screensavere Flash)

-N-Gage Games (Asphalt 3, Asphalt 4, Block Braker, Brain Challenge, Brothers in Arms, Crash Nitro Cart, Dogz, FIFA 08, FIFA 09, Creatures of the Deep, Midnight Pool, Pinball, The ONE, Resident Evil, Sims 2, Snakes, Solitaire, Space Impact, Star Wars, Sistem Rush, Tetris, Poker)

-Wallpapers (Wallpaper-e pentru telefon)


–––––––––––––––––SYMBIANIZED BLOG&FORUM TRIBUTE–––––––––––––––––

DOWNLOAD SYMBIANIZED ORIGINAL LINK

Posted on Iunie 17, 2010, in Hystory, Internet, Just about me, Nokia, Symbian OS and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Multumesc pentru PACK !🙂 Buna treaba😉

  2. Pacat ca nu mai merge NokiaS60 acolo am invatat foarte multe si a fost interactiv. Cred ca avea si concurs foto cu diferite teme; aplicatii + explicatia mura in gura pentru instalare deci pentru mine a fost folositor, acolo am invatat sa-mi hackuiesc N82. Multumesc frumos pentru toate informatile furnizate si pentru toate aplicatile oferite GRATUIT.

Lasă un răspuns

