SPB Mobile Shell 3.5 Full Modded Android [Cracked] for Symbian


Pentru cine nu stie SPBShell este un program care modifica in proportie de 90% interfata Symbian OS obisnuita

Dupa cum puteti observa in imagini, acest SPB Mobile Shell a fost modificat in asa fel incat sa arate identic cu noul HTC Sense pentru Android, este cracked, asa ca nu veti mai avea nici probleme cu activarea. Download mai jos:

DOWNLOAD

Posted on Iunie 17, 2010, in Nokia, Symbian OS and tagged , , , . Bookmark the permalink. 37 comentarii.

  1. merge si pe 5800 ?

  2. Pentru 5800 a fost creeat :))

  3. Poti sa ma ajuti si pe mine cu o problema ? Am incercat sa instalez ceea ce am descarcat de aici . In momentul in care incerc sa instalez aplicatia imi da eroare . Cod de eroare 2153775105😐 . Te rog sa ma indrumi si pe mine intr-un fel.

  4. da, ce zici de asta, habar n-are =))

  5. Am un Nokia 5800 XM . Versiunea software e 50.0.005. . Am mai incercat si alte aplicatii SPB dar toate imi dau aceeasi eroare . Singurul „kit” de instalare care a mers a fost cel de pe site-ul SPB in rest toate imi dau aceeasi eroare ca cea de sus. Nu tin minte ca la alta aplicatie sa imi dea eroarea respectiva . Ideea este ca nu am nici prea multe aplicatii instalate . Poate poti sa ma ajuti mai direct ,fara a fi mereu pe blogul asta . Adresa mea de e-mail e g_emra@yahoo.com si idul de Y!M e g_emra ,se subintelege. Merci .

  6. am un telefon nokia x6 si am descarcat spb full modded, dar imi scrie : certificate error ce pot face?

  7. Mai citeste pe aici si o sa aflii, nu am facut tutorialul se semnare si hack degeaba😉

  8. frate aplicatia asta e 0 taiat. a mers cuiva pe s60v5 oricare tel?

  9. ia da tu o explicatie poporului franco :)) jos ceau’franco ! noi partidul muncitoresc facem gura si prostest, un doi trei si ; cikaptananap

  10. @Bro, nu lea mers la multi…doar mie si inca vreo alte 500 persoane de pe topicul Softpedia Forum=>Nokia 5800. Evident mai sunt si cei de pe N97, 5230, N97 mini etc, dar doar de cunostiinta astora stiu eu.
    Daca mi-ai spune ce eroare iti da (probabil certificat expirat/unable to install constrained by certificate) cauta eroarea pe blog, adica o sa cauti „certificat expirat/cealalta” si o sa afli sursa problemei.
    @alexe, asta puteai sa spui si tu…

  11. sigur ca da numai ca eu sunt aici sa distrug lumea pozitiva si civilizata ! dr.house :X

  12. You are such a jerk! But you’re still my jerk friend ! :))

    Gata cu offtopicu ca imi sterg commenturile singur >:P :))

  13. Merge si pe SE Vivaz ?

  14. salut. am un n97 updatat la zi. imi spune „eroare de certificat” . ce ar fi de facut.
    multumesc anticipat

  15. pe e63 merge?

  16. Doar Symbian S60 V5 (al tau e S60 V3, deci nu)

  17. Merge perfect pe SE Vivaz, eu l-am luat de pe alt forum dar e acelasi😉

  18. merge perfect pe nokia 5800.

  19. Da eroare de certificat…!!!Ce trebuie sa fac ca sa mearga???

  20. merge si pe samsung galaxy 3

  21. eu am nokia 5230 si dau sa instalez si imi da errore de certificat ce trebue sa fac ajutatima varog… multumesc anticipat

  22. merge pe nokia x6

  23. merge shi pe nokia n 97 ?

  24. salut am o mica problema cu downloadu nu merge sa-l iau de pe situ respectiv si nu inteleg de ce

  25. cum sa fac sa inchid aplicatia ca sa revin la meniul original fara sa dezinstalez app(spb-ul) plsss……

  26. daca da eroare certificatu trb sa luati altu ,dar sa spun k e mai bn si mai sigur sa luat direct dp telefon sa va bagati net

  27. ma ajuta cineva, ca nul pot DOWNLOADa….imi scrie File does not exist on this server

Lasă un răspuns

