Western Digital Elements 1TB-Noul HDD din casa


Am achizitionat ieri, dupa o lunga plimbare prin acest Bucuresti in cautarea unui magazin METRO (practic m-am plimbat dintr-un cap in altul), un HDD Extern de 1TB

Oferta mi-a fost recomandata de un prieten, Katta92 care si-a achizitionat de asemenea acest HDD din Metro, pretul acestuia fiind de 350 lei . Cadou la HDD am primit amandoi un stick USB Kingston de 8GB, in valoare de 80 lei (La metro, in alte parti l-am vazut cu 100 lei)

Per total mi-am scos HDD-ul la 250 lei, un pret extra convenabil daca ne gandim ca unul de 1TB costa cam 500 lei. O Oferta a aceluias HDD o gasim la emag, unde este 400 lei si mi se ofera cadou un stick USB A-DATA de 1GB, parca nui chiar „best buy” daca o comparam cu cea de la metro, nu?🙂

Cu vechiul HDD extern, un LaCie de 250 GB planuiesc sa instalez MAC OS X Leopard , asa, de test, pana una alta le urez bine venit celor doua noi unitati de stocare in computerul meu:

Posted on Iunie 13, 2010, in Gadgets, Just about me and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

