Nokia N8-Noul hit al companiei Nokia? Blogu’ lui Ndrey


Postul de mai jos este preluat de pe „Blogu’ lui Ndrey” si prezinta Nokia N8 in toata splendoarea sa, fiind probabil urmatorul meu telefon🙂 Nokia a scos multe telefoane de la N95 8GB incoace, unul dintre ele fiind Nokia 5800, pe care l-am cumparat datorita bateriei puternice ce o detine (2-3 zile in stand by pt un smartphone cu touch e suficient), dar niciunul nu ma multumit d.p.d.v al specificatiilor si nu ma facut sa zic „Wow” cum a facuto N95 sau alte telefoane dinaintea lui care au scris istorie (6230(i), 6310(i), 6680/N70 etc). N8 a reusit intr-un final sa ma impresioneze si, chiar daca bateria va tine 1,5 zile in stand by, tot am sa-l iau. Dar totusi nu inteleg strategia Nokia de a pune o baterie mica pe un telefon atat de puternic…fiind singurul punct slab al terminalului dupa ce va fi lansat cu OS-ul terminat. In fine, mai jos postul lui Ndrey:

Nokia N8, va fi lansat in acest an si pare cel mai bun de pe piata la ora aceasta. Un video cu toate capabilitatile lui mai jos:

Cu o camera de 12 MGPX care filmeaza HD 720p, flash XENON, Symbian ^3, GPS, ecran touchscreen capacitiv de 3.5″ AMOLED, iesire HDMI si pentru sistem 5.1, Wi-FI, fm transmitter, 16 GB interni, CPU ARM 11 680 MHz , 3D Graphics accelerator, accelerometru, senzor de proximitate si multe multe alte calitati pe care noul sistem de operare Symbian ^3 le permite, Nokia N8 pare cel mai bun telefon de pe piata care urmeaza a fi lansat.

De la N95, Nokia nu a mai scos nimic revolutionar.
Ce ziceti, sa fie N8 un nou hit?

Posted on Mai 17, 2010, in Gadgets, Just about me, Nokia and tagged , , , . Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. In principiu N8, pare ceva de capul lui insa in afara de captura HD, pun doar o singura intrebare. Ce il face pe N8 sa fie special ? Si nu intreb intr-un mod ironic. Oare platforma symbian 3 ? Sau home theater ? Cat despre baterie, ca deobicei, bmw scoate un X6 cu motor de 306 cai putere care nu e in stare sa urce un deal,asa si cu nokia, scot ceva bun dar se iveste faptu ca bateria e cel mai prost punct sensibil al lor. M-as tavali pe jos de ras daca ar fi vorba de o chestie de marketing si e probabil pentru ca nu exista din tot sediul nokia ca cineva sa nu se fi gandit la bateria lui N8 decat daca ar fi ceva la mijloc dar chiar si asa nu-i inteleg. Singurul lucru care nu ma atrage la n8 este designul lui, pare SF😐 Daca ar fi aratat ca N900 si sa fi avut si tastatura full querty, ar fi fost si mai tare, parerea mea.

    p.s : ma mir ca intr-un final au optat si ei pentru o camera mai mare, era si timpul ! Invatasem pe de rost pixel by pixel care formau un intreg de 5mp.

    • HDMI, Symbian ^3, 12 MPX, Filmare HD, Carcasa Aluminiu, Amoledul, Acceleratorul Grafic (Mult mai puternic decat cel de pe N95), jocuri adevarate etc
      MIe nu-mi place N900 din prisma faptului ca e O CARAMIDA, iar dupa N95 numai vreau asa ceva.
      Designul la N8 in prima instanta mi s-a parut o corcitura intre un E90 fara Qwerty si difuzor de E51 (partea de sus). Acum ca ma uit la el nu-mi dau seama ce-mi inspira asta si chiar mi se pare fain😀

      • Tu spui ca e o caramida N900-le, dar macar l-ai vazut…? Se misca pe el MAEMO mult mai bine decat batranul Symbian…chiar daca e versiunea ^3, nimeni nu a vazut cum se misca, si despre S60v5 se presupunea ca va fi mult mai bun decat v3, dar a iesit praf pana la urma… Probabil o sa fie N8 noul „hit”, si in mare parte il va ajuta la asta camera, procesorul (din cate stiu eu, symbian nu a mai scos telefon tactat la 680 MHz) si display-ul. Oricum, un touchscreen fara qwerty e cam praf…

  2. Normal ca l-am vazut, iar pt mine si N95 a fost o caramida, deci esti de acord ca N900le este O CARAMIDA dat fiind ca este MAI MARE ca N95?
    Stiu ca Maemo se misca bine, mai stiu si ca e un telefon de nisa si ca nu ti-l cumperi decat daca esti linux-ist convins, ceea ce probabil nu esti (no offence, e doar o parere personala si daca esti cu adevarat, imi cer scuze). Dar eu urasc linuxul, asa ca de ce mi-as lua N900 care se bazeaza pe linii de cod cand pot lua Symbian ^3 care se bazeaza pe installere, ca un windows?
    S60V5 nu a iesit deloc „praf”. Daca pentru tine interfata=totul atunci du-te si i-ati Samsung sau alte jucarii de genul.
    Touch fara qwerty nu e neaparat praf, dar totusi nu pot sa spun ca nu as fi preferat un qwerty la N8

  3. Mi-am luat de curand un N8 si sunt f multumit de el,dar insa are si el o mica hiba si anuma faptul ca trebuie sa stau 15 min sa ma chinui practic ca sa ii pot scoate bateria,ce nu inteleg eu este faptul ca era normal ca cei de la nokia sa imi puna implicit si acea surubelnita care imi permite sa scot bateria,cel putin la cati bani costa cred ca o surubelnita nu le facea o asa mare gaura in buget:))…Multi spun ca mai nou cei care au un nokia mai performant sunt snobi pt faptul ca mai nou se cumpara brand-ul Nokia,eu sincer ii contrazic,am avut destul de multe telefoane si nici unul nu m-a multumit cum a facut-o nokia,e un telefon cu un meniu destul de simplu si usor de folosit spre exemplu am avut un htc care mi-a dat mari batai de cap,in ziua in care am reusit sa „scap”de el mi-am facut cruce…bine sunt multe de spus in legatura cu telefoanele,iar opiniile difera de la om la om,ideea este ca pt mine cel putin Nokia este un tel f bun.P.S. nu am fost si nu voi fi fan Iphone cred ca niciodata.

    • Daca scoti bateria din N8 atunci vei pierde garantia!!!

      Ii contrazici in necunostiinta de cauza. Inafara de camera foto unde N8 triumfeaza fara probleme in rest este cu 5 ani in spatele concurentei. Unii au procesoare de 1GHZ si se pregatesc de Tegra Dual Core iar N8 ruleaza la 600 mhz…cat rula Omnia HD in 2009.
      Cand iti cumperi un smartphone (cum e N8) nu te uiti sa aiba meniul usor, ci sa te completeze cand mai bine cu cat mai multe functii. HTC-ul care l-ai avut probabil a avut Windows Mobile, asa ca nu e vina celor de la HTC, ci celor de la Microsoft. Daca vrei un meniu logic si care se invata usor si care la randul lui sa acopere cat mai multe functii atunci Android e cea mai buna alegere. Dar daca tu cauti doar un meniu usor atunci nici N8 nu este pt tine, ci Nokia 6XXX, 7XXX si 8XXX

      Bafta!

Lasă un răspuns

