Symbian OS S60V3 Best Applications


Am o lista de aplicatii interesante pentru cei care detin smartphone symbian s60 3rd. Acum am observat, am salvat in lista si asphalt3 :D eh, nu-i nimic.

Sa o luam cu inceputul :

Iremote : este o aplicatie care iti permite sa controlezi aparatura din casa. De la televizor pana la aerul conditionat, radio, dvd, home cinema. Numai ca, pentru fiecare aparat trebuie sa aveti seria modelului din spate ca sa puteti incepe sa controlati aparatura cu telefonul.

Kasperky Mobile : antivirus.

Keynetik Hi-N-Bye – Controlezi apelurile din miscari usoare cu telefonul. Atentie, pentru asta va trebuie accelerometru (il gasiti in aplicatia moving ball).

ScreenSnap – Faci printscreen’uri la telefon (meniu/jocuri).

PanoMan – Aplicatia mea preferata. Poti face poze panoramice 360 de grade. O sa-i bagati in boala pe toti cu asta.

CoreCodecPlayer – Un player video cu care poti vedea filme in format H.264 (AVC), AVCHD, MKV, MPEG-1, MPEG-4 part 2 (ASP), DivX, XviD, WMV*, Theora*, Dirac*, MJPEG, MSVIDEO si Flv.

DivX Player – Puteti vedea filme in format DivX.

Epocware Handy Blacklist – O aplicatie foarte utila (mai ales pentru mine). Poate bloca toate numerele necunoscute/numere private/numere adaugate manual. Daca activezi una dintre aceste optiuni, nici nu sti daca te-a deranjat cineva, toate rapoartele se duc in aplicatie la Jurnal.

EyeSight Control – Daca ai telefonul pe general si te suna cineva si vrei sa nu-ti mai bangane in cap soneria, doar treci mana prin fatza camerei (3g), si telefonul se seteaza pe silentios iar daca tineti mana pe camera, telefonul va trimite un sms editat de voi catre respectivul care va suna. Tips : pe langa asta puteti tine si Hi-N-Bye deschis, iar dupa ce ati facut una dintre acele optiuni alre EyeSight, doar intoarceti telefonul cu fata in jos si ati respins apelul. Toate doar din miscari. Clever nu ?

FartControl – Aplicatie ce simuleaza o bashina (Paartz) Buna de farse🙂

HandWave – Schimbi pozele/melodiile doar dintr-o miscare a mainii de la stanga la dreapta si invers.

HFS – Server virtual, util pentru telefon. Daca ai WiFi in casa si nu mai vrei sa bagi cablu de data ca sa-ti transferi date pe telefon, le pui in serverul virtual si intri pe o adresa a lui sub forma de IP si iti iei de acolo ce ai nevoie.

JbTaskMan – Task Manager, poti inchide/deschide aplicatii si poti restarta telefonul.Util pentru a mai reduce din memorie din cand in cand. Chiar daca nu vedeti, unele aplicatii raman deschise in background.

Moving Ball – Aplicatie ce testeaza accelerometrul

Accelerometer Plugin – Fara aplicatia asta, jumate din lista de aplicatii nu merg. Este “piesa” de baza pentru senzorii de miscare ai telefonului.

Nalert Me – Deschideti, aplicatia, setati o parola din miscari ale telefonului iar cand cineva va incerca sa puna mana pe telefon, incepe sa sune alarma si nu poate fi oprit de nicaeri decat dupa ce “introduceti” parola.

Nokia Step Counter – O aplicatie interesanta facuta de Nokia. Iti numara pasii, iti spune cate calorii ai consumat pe durata mersului. Iti arata cu ce viteza te deplasezi si multe altele.

RockNRoll – Umblii prin meniu, schimbi poze, melodii doar prin miscari usoare din mana.

RotateMe – Pentru cei care nu aveti facut update’ul la telefon (n95) care include aplicatia deja dar facuta de nokia, aplicatia te ajuta sa-ti rotesti telefonul din miscari in modul landscape.

SlideHangUp – Desteptii de la Nokia cand au scos N95, nu s-au gandit si ei ca atunci cand raspunzi din slide sa poti si inchide tot din slide asa ca slava cerului a iesit aceasta aplicatie care iti permite acest lucru.

SPMark – Testeaza jocurile. Cum e 3DMark pentru calculatoare.

Download

SURSA: X-Technology Blog

Posted on Aprilie 22, 2010, in Just about me, Nokia, Symbian OS and tagged , , , . Bookmark the permalink. 22 comentarii.

  1. linkuieste si tu te rog sursa😉

  2. E putin mai jos sursa linkuita, oricine o poate vedea…doamne!
    Cand o sa te tii de promisiunea sa-mi faci si mie un logo si un banner pt site😛

  3. ma, momentan ai una, da iti fac, uite poate maine😛

    n-ai inteles, sursa e, dar nu are link catre ea😛 hai te poop :)))

  4. aplicatiile astea merg si pe nokia n80?

  5. merci pt pack sa speram k si functionesc , am sa revin

  6. deocamdata nu pot dezarhiva k sant de pe tel si nu gasesc nimic pe gogu😦 merci oricum pt efort si la mai multe

  7. am un E52…am incercat cateva din prog astea si-mi zice…”certificate error”…probail tre sa-mi hackuiesc telu,dar nu vreau.nu pot uploada ca as fi shareuit 2 prog..unu pt blocare apeluri si unul pt a pune parola la msg…sunt ok si full…

  8. Le poti uploada pe http://www.zippyshare.com, pui linkul aici, iar apoi o sa updatez eu postul meu.
    Cat despre „certificate error”, incearca sa iti faci rost de un certificat si sa le semnezi
    Nu am avut timp/chef de un articol asa amplu, dar poate ma apuc acum🙂

  9. …merg pe nokia e 63?…multumesc anticipat de raspuns!

  10. pentru ”certificate error”…si multe softuri s60 v3 v5 nu trebuie sa-ti hackuiesti tel…hackuiesti fiecare aplicatie cu un certificat si key pt tel tau…certificate+key l obtii d aici…www.cer.opda.cn(in dreapta sus selectezi lb eng..
    1.faci cont
    2.t loghezi si mergi la sectiunea ”applu cer”’
    3.introduci datele tel
    4.submit
    5.in tabelul respectiv o sa-ti apara tel pt care ceri cert+key..si ora la care l poti downloada(dureaza 2-7 ore)
    6.t loghezi la ora respectiva…in tabel in partea dreapta sub ”operate” este cer+key(valabile vreo 5 ani)..download
    7.sunt mai multe aplicatii cu care se pot semna softurile s60,eu folosesc ”signsis”(search google)..are 433 kb…nu o pot uploada
    end;)..flyhigh

  11. Exista deja Tutorial pe site, doar cautati „Certificat OPDA”🙂

    PS: Este un tutorial video😛

  12. am un nokia 5230 am instalat un player dvx dar spune ca rezolutia e prea mare la filme si nu le pot vedea
    ce e de facut??
    plz help

  13. Convertesti filmul cu Format Factory (E free, google it)

  14. pentru un n97 unde gasesc ceva aplicatii?😀

  15. sunteti tari baieti

  16. merg pe nokia e71??? ……………………stima………………………….

  17. SAlut…
    Am si eu aceasi problema certificatul am facut cont pe oped tot dar nu mi-ai trimis inapoi key sau alceva imi puteti face voi unul sau va las IMEI degeaba?
    Va Rog Frumos

  18. de ce nu merge iremote pe nokia e63?plsss un raspuns

  19. eu nokia e5 si iremote nu merge

Lasă un răspuns

