Nokia 5800 Converted Videos Part1


M-am decis sa uploadez cateva filme convertite pentru Nokia 5800-le meu, caci poate mai vrea cineva sa le vada pe telefon si nu are rost sa piarda timpul sa le mai converteasca inca odata.

Ambele filme pot fi Downloadate acum!

Filmele sunt convertite pe profil Custom cu setari pt 5800, se vad Full Screen iar calitatea este HD (High Definition)

Astazi ve-ti gasi Avatar si Titanic, doua produse de exceptie marca James Cameron, in part 2 urmeaza Transporter (Curierul) 1, 2 si 3

AVATAR:

Duration:  2:37

Size: 1 GB

Subtitrare: Limba Romana

Download FastUpload Avatar [Free]
Download MegaUpload Avatar

TITANIC:

Duration:  3:18

Size: 2GB GB

Subtitrare: Limba Engleza

Download TITANIC [Free]

Posted on Aprilie 10, 2010, in Just about me, Movies, Nokia and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 10 comentarii.

  1. Salut,

    Cum download-ez filmele? Nu am gasit nici un link de download in postul tau.

  2. Asta pt ca se uploadeaza acum. Unul este la 15% iar unul la 11% (This internet sucks at upload😀 ) Dar am creeat postul dinainte🙂
    Mai dureaza putin🙂

  3. Imi place ideea, sa mai uploadezi. Chiar ai putea sa faci un request list unde useru iti spune ce film ar vrea sa vada si la ce rezolutie (a telefonului).La cati vizitatori ai, ar merge treaba. Uite, mie mi-ar placea sa vad „Eu când vreau să fluier, fluier” sau „from paris with love”.

  4. Salut,

    Merge linkul de download la Avatar acum, dar din pacate, deoarece fisierul este mai mare de 1GB, trebuie sa cumperi premium subscription pe MEGAUPLOAD ca sa-l poti descarca. Poate ca era mai bine impartit in mai multe arhive de dimensiune mai mica de 1GB.

  5. Acum functioneaza titanic ca l-am uploadat pe FastUpload.com. Din pacate acest site sterge in 30 zile fisierul dar pana atunci sper sa gasesc altul. Ma apuc sa uploadez si avatar acum caci am observat problema

  6. Am downloadat Titanicul de pe FastUpload.com A venit destul de repede si se vede f fain pe Nokia 5800. Merci mult de el. N-ai putea sa uploadezi si Avatarul tot pe FastUpload? Chiar daca il sterge in 30 zile, pana atunci cred ca apucam mai multi sa-l downloadam🙂

  7. As fi de acord sa le postez pe FastUpload, cu conditia ca macar unul din vizitatori sa faca si el efortul sa-l uploadeze pe alte site-uri sau macar tot pe ala si sa puna linkul aici🙂 Nu pot sa stau in fiecare luna sa-l reuploadez…
    O sa pun maine avatar pe FastUpload…hopefuly in 30 zile o sa se gaseasca un marinimos sa reuploadeze😀

  8. Am uploadat si Avatar pe Fastupload, acum toate filmele functioneaza🙂

  9. deci pe 9 mai o sa-l uploadez eu din nou😀

  10. merci man… esti tare.. !

Lasă un răspuns

