Cat de rezistent este Apple iPAD?


Daca in testele acestea Iphone-ul era destul de rezistent (desi cunosc pe cineva care a scapat Iphone 2G pe covor si i s-au dus senzorii multi-touch), iata ca iPad este de-a dreptul bun de aruncat! Priviti filmuletul asta…dupa primul test ecranul se strica partial, dupa contactul cu apa sau cu asfaltul puteti sa-l aruncati linistiti…WAY TO GO APPLE!

Apple iPad owners: Mai bine nu priviti asta…o sa va doara😀 Restul: Enjoy!🙂

Posted on Aprilie 8, 2010, in Apple, MAC OS and tagged , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Haha il iubesc pe tipul asta :)) sunt convins ca s-au uitat si cei de la apple ca doar review’ul e facut de PCWorld. Imi place cum il arunca :))) panarama de om. Telefonul meu rezista la apa 2 minute😀 (saw on youtube)😀

  2. Al meu rezista si calcat de masina (efectiv touch-ul inca vibreaza dar ecranul este strivit ) :)) In congelator l-am mai vazut…in apa nici nu are rost sa zic ca a supravietuit fara nicio problema😀

  3. al meu a stat 4 zile in zapada la temperaturi de -15, -20 de grade C deci Aplle sucks:))

  4. scz Apple really sucks

Lasă un răspuns

