Azi nu va pacalesc :))


OK, Am pierdut intreaga zi gandindu-ma cum as putea sa ma pacalesc, si din pacate nu am gasit nimic original…si e 11:15 (mai e o ora din ziua de azi)

Asa ca nu o sa va mai pacalesc, ci va invit sa-mi spuneti cum a-ti fost pacaliti azi, de 1 Aprilie?

Incep eu: Un sofer mai glumet s-a facut ca imi taie fata, ca apoi sa revina pe banda lui. Nu stiu daca a vrut sa fie gluma sau era el tampit, dar cert e ca ma facut sa virez😀

Asta e singura gluma pe ziua de azi…cam seaca, zic eu

Posted on Aprilie 1, 2010, in Cafeneaua Hightech, Hot News, Just about me and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

