Renumitul Film TITANIC- Relansat de Cameron in 2012


Pe bună dreptate, James Cameron este convins că mai sunt mulţi bani de scos din cinematografia 3D. Avatar a fost doar începutul. Regizorul şi producătorul canadian va continua şirul filmelor 3D cu un remake. Nu vorbim de orice film, ci de Titanicul din 1997.

De ce a ales James Cameron să continue peripeţia 3D cu Titanic în locul unui film nou, numai el ne poate spune. Probabil nu a găsit o idee mai bună, un film care să aibă un impact mai mare în 3D. Probabil vor curge din nou lacrimi.

Pe de altă parte, remake-ul 3D al Titanicului are legătură cu comemorarea a 100 de ani de la tragedie. Titanicul s-a scufundat pe 15 aprilie 1912, filmul Titanic 3D va fi lansat în 2012.

Nu este deloc greu de crezut că Titanic 3D se va bucura de acelaşi sau mai mare  Succes ca Avatar. Are de asemenea şanse destul de mari de a depăşi încasările avute de filmul Titanic din 1997.

Acum nu ştiu ce va fi mai interesant în modul 3D. Scenele fierbinţi dintre cei doi amorezaţi sau tragica scufundare a vasului? Aş paria pe ambele variante

Titanic 3D
Sursa: GO4IT

Posted on Martie 19, 2010, in Movies and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 8 comentarii.

  1. eu pariez pe sfarsitul filmului, cea mai mare realizare este „cast-ul”😀 acum gata cu gluma. Mi se pare aiurea, iei un film deja facut si il faci 3d, si ai facut niste foarte multi bani. Cat despre scene, mai spectaculoasa este faza cand pune mana pe geam, parca te vad cum te dai in spate😆

  2. Degeaba te-ai uitat la Titanic daca pt tine filmul asta nu’i cine stie ce🙂
    Eu (personal) nu am intalnit un alt film in care personajele principale sa joace ATAT DE BINE! M-am uitat la filme noi ca „If Only” care se lauda ca ar fi foarte bun. Din contra, l-am privit chiar inainte sa revad titanicul dupa atatia ani (cred ca nu l-am mai vazut din 2000) si inafara de putine emotii filmul nu mi-a dat. In schimb, TITANIC, dupa 10 ani de cand l-am vazut prima oara m-a facut din nou sa vars niste lacrimi (si este singurul film care m-a coplesit vreodata)

    Am varianta HDTV a Titanicului pe PC, si astept cu foarte mare interes varianta 3D care chiar m-ar face sa o vad la Cinema (ceea ce eu nu prea fac). De ce? Din simplul fapt ca este peste orice alt film de dragoste/telenovela (care sunt renumite in a fi „siropoase”)

  3. prietene, esti deconectat rau😀 nu filmul in sine este aiurea, ci faptul ca unu preia un film, il tridimensioneaza si il arunca pe piata si uite a facut niste multi bani, cat depre film, trebuia sa-mi ti o teorie a romantismului tau😀 pentru ca stiu si eu ca titanic este un film cu rezonanta puternica sentimentala (noteaza)😛

  4. N-ai prea inteles, nimeni nu „preia” Titanicul🙂
    Titanic este un film marca James Cameron, iar acum James Cameron revine la el pt a-l aduce in zilele noastre, unde grafica unui joc/calitatea unui film conteaza mai mult decat filmul in sine (Vezi NFS MW si NFS Undercover, Vezi Titanic si vezi Avatar)
    Ca face foarte multi bani de pe treaba asta, mi se pare normal…doar aduce ASTAZI un film si o poveste de dragoste demult apuse din pricina faptului ca „S-a vazut, S-a placut, dar acuma nu se mai vede „bine” pt ca nu are efecte 3D”

  5. da ? atunci bine😀

  6. frumos debia astept sa vad titanic 3D😀

  7. FILMUL ESTE CEVA DE NEUITAT ESTE CEL MAI FRUMOS FILM FACUT VREODATA DESI E ADEVARATA POVESTEA SINCER MI-AR FI PLACUT SA FIU IN LOCUL LUI ROSE. EA SI JACK AU TRAIT O POVESTE DE DRAGOSTE CUM N-A MAI FOST NICIODATA . AM PLANS LA ACEST FILM SI MI-A PARUT RAU CA S-A TERMINAT ASA….

  1. Pingback: La Multi Ani, Titanic! A 98-a aniversare! « Francesco's Blog

Lasă un răspuns

