Nokia 5800 Navigation Edition Carcasa&Husa


Astazi mi-am comandat de pe siteul GSMNET o carcasa completa de Nokia 5800 Navigation (inafara de bara aceea cromata de aluminiu, care nu o au in stoc din pacate, am luat una neagra) si o husa interesanta. Maine trebuie sa vina asa ca o sa detaliez postul atunci😛
Asa cum am promis, editez:


Carcasa a venit a doua zi, numai ca pana astazi nu am avut ocazia sa o montez, nu este insa Navigation ci XpressMusic Black (cu dunga aceea argintie)

Dupa ce nu am gasit surubelnita m-am dus la un service si m-am tot certat cu ala care voia sa-mi bage pe gat si display-ul, apoi dupa ce l-a montat a avut tupeul sa-mi ceara 40 lei pt manopera, i-am zis sa o puna pe aia veche la loc si atunci a aceptat 20 cat pregatisem initial :))

Va las sa admirati…state of the art technology🙂

Am lasato ultima ca sa o admirati…e o splendoare husa aia😀 Astept un Invisible Shield saptamana asta😛

Posted on Martie 2, 2010, in Just about me, Nokia and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. aha, cam ocupati cei de la GSMNET, suntem in 5😀

  2. la carcasa ti-ai comandat si butoane laterale,sau au fost incluse in rama mijloc?

Lasă un răspuns

