After a Long Long Time….


Nu am mai scris de mult, asta nu din cauza ca am patit ceva si pt ca am avut niste probleme cu PC-ul. Dupa ce a inceput sa faca figuri si sa nu-mi mai vada HDD-ul extern am avut surpriza ca dupa ce am muncit 2 ore la un document pt munca dimineata cand sa-l trag la imprimanta sa ma intampine un…BLACKSCREEN! insotit de un explorer.exe eronat. Asa-mi trebuie daca instalez fel si fel de versiuni de windows 7 de pe torrenti cand prima varianta pe care o gasisem era untouched si a mers fara probleme. In fine…life goes on :)) Asa ca l-am reinstalat pe primul si l-am reactivat cu 7loader 1.7.7

Am aflat ulterior de ce mi-a „crapat” loader-ul, si anume ca Microsoft a lansat un update care prin Automatic Updates se instaleaza (cu acordul meu, bineinteles) si detecteaza loader-ele. Cum eu nu ma uit niciodata ce instalez si nu debifez nimic normal ca m-au prins cu „activarea”, dar acum stiu cum se numeste update-ul [ KB971033 (aka WAT) ] si voi avea grija sa-l debifez data viitoare😀

Deci atentie, utilizatori de Windows 7 activat prin metode neortodoxe=> Feriti-va de acest update ca de dracul🙂

Dupa multe ore de munca este finally ready, va las sa-l admirati in toata splendoarea sa🙂

PS: Pentru cine vrea loader-ul, il gaseste aici: DOWNLOAD

Posted on Februarie 27, 2010, in Just about me, Windows 7 and tagged , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Salut,daca nu te superi,ce widgeturi folosesti pe desktop?🙂

  2. Weather[Original], MySeven [radio], Baterry Metter, Dutch clock, Blue Calendar, Black Glass, Sushi’s drive info, Recycle Bin

Lasă un răspuns

