Virtual Router: Router Wi-Fi in Windows 7


Majoritatea dintre voi aveti un Router acasa, achizitionat cu 1-2-300 lei in functie de capacitate/firma/alte preferinte. Dar unii (ca mine in speta) nu au. Si nici nu-mi trebuie.

De curand am primit stickul mobil de la RCS&RDS, acasa mi-am marit viteza de download si evident acum am 2 interneturi: Cel fix pe care il tin cand stau la birou si cel mobil cand stau in pat => Numai am nevoie de router. Ba da, as mai avea nevoie pt a integra internetul in PSP, Nokia 5800 XM si alte device-uri Wi-Fi din casa. Aici intervine Virtual Router

Virtual Router – este un program gratuit, care poate sa transforme pc-ul vostru intr-un adevarat WiFi Hotspot prin care persoanele de langa voi sa se poata conecta la internet.

Programul Virtual Router este foarte simplu de instalat. Pentru ca sa creati un WiFi Hotspot, este necesar doar sa-l instalati, apoi introduceti username-ul si password-ul(administrorul pc-ului), apoi click-ati pe Start Virtual Router si oricine din apropiere se va putea conecta la internetul Dvs.

DOWNLOAD

Posted on Februarie 21, 2010, in Windows 7 and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

