Nesimtirea Tiganilor!


Se pare ca nesimtirea astora numai inceteaza sa ma uimeasca. Prostia mea a facut ca prietena sa bage in saculetul ei cele doua telefoane noi cu cutii, un modem de net mobil RDS RCS, portofelul meu si al ei, buletine, bani destul de multi si inca multe alte maruntisuri..

Apoi ne-am dus in Cora Pantelimon unde am cumparat tot ce ne trebuia pentru casa, ne-am apucat frumos sa ne indreptam spre masina. Am deschiso, am pus majoritatea in portbagaj. In cos mai ramasesera 2 baxuri cu apa si suc (nu dau nume, nu fac reclama)

Buun! Fiind ziua in amiaza mare, apare un puradel pe langa masina (nimic neobisnuit). Si incepe sa cerseasca:

-Da si mie bre 1 Leu!

-Pleaca ma daici!

La care apuca cu o mana de cos si eu cu cealalta, incepe sa traga:

-Lasa bre mie cosu’

-Lasa cosul fututi mortii matii de aurolac!

Nu trec 2 secunde sa zic asta, ca o aud pe prietena tipand=> Altu’ de vreo 17 ani a venit pe la spate si i-a luat geanta plina cu ce aveam noi mai sus. Plec in urmarirea lui, lasand tiganusul si pe ea acolo. Alerg, Alerg, Alerg. In timpul asta toata lumea se uita la spectacolul „hotu’! Prindeti-l!” in care eu eram actor principal (ciudat sau nu, numai loganisti pe langa noi). Ma, dar niciunul nu s-a indurat sa-i puna o piedica. Numai stau mult si strig:

-Lasa fututi gura matii geanta!!!

Surprinzator, dar adevarat. Javra s-a speriat si a aruncat geanta pe jos. Eu am luato, am zis „Doamne multumesc” si l-am lasat sa se duca…

Ajung din nou langa masina, PURADELUL INCA TRAGEA DE COS!!!! Ma vede cu geanta-n mana, o rupe la fuga si l-am alergat si pe asta prin parcare pana l-am pierdut printre masini…inca odata nimeni nu s-a indurat sa ma ajute, nici macar paznicii Hipermarketului!

Niciodata nu mi s-a intamplat ca ziua in amiaza mare sa faca asa o magarie, si, ce m-a deranjat cel mai mult e lipsa de nationalism de care dam dovada! Adica, sa fii vrut eu sa fur un tigan (sau sa-mi iau ce-mi apartine de la el), ar fi sarit toata satra de jegosi pe mine, cu pumni, cutite, sau, si mai rau, pistoale!

Norocul meu a fost ca au fost niste pungasi de mana a doua….dar daca erau mai mult? Nu e prima oara cand am probleme cu tiganii…ultima oara m-au cotonogit intr-un parc 4 insi in incercarea de a-mi lua telefonul, tot de fata cu prietena…si sa iei bataie asa…parca nu o mai poti privi nici pe ea cu aceias ochi. Atunci macar am avut noroc ca au aparut niste paznici cu loganu’ de patrula si i-a speriat…

Traim intr-o tara de cacat si ne lasam condusi de niste cocalari, manelari si tigani imputiti! Doamne, ce-mi blestem eu zilele ca m-am intors in tara asta de rahat cand aveam tot orizontul in fata in Franta acum cativa ani…m-am intors ca prostu’!

MOARTE TIGANILOR!!!

Posted on Februarie 13, 2010, in Just about me and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. la toata treaba asta am de facut decat 2 remarcari : @ai fost tare la faza cu „nu dau nume, nu fac reclama” parca ai fi avut trafic de 100.0000 de persoane pe zi si ai fi fost pe primul loc in trafic.ro :)) si 2, asta cu nationalismu, sigur ca ai dreptate, insa prostia romanului este ca, dupa ce isi realizeaza posibilul sau viitor intr-o tara straina, dezvoltata si foarte civilizata isi da cu tesla in coaie spunand „eu, ma duc in tara pt ca mi-e dor de romania” …. asta n-am inteles’o eu la romani. Cum iti povesteam odata, una intrase la radio in direct la mircea badea, tipa din grecia, facuse niste milioane si ce crezi, vrea sa se intoarca in romania, tulcea, sa investeasca😐 … cat despre tara noastra, land of rroms, eu zic ca e bine. Am sa fac si eu un articol pe care il pregatesc de ceva timp despre tara noastra asa ca, beleste(mi) ochii😀

  2. Ardeal-Timisoara

    Sa nu uitam cel mai important detaliu,acest eveniment s-a intamplat in Bucuresti.Capitala rusinii!Sa fi sanatos!

  3. bagami-as picioarele in gura lor de borati ca ias castra si ias lasa pe o insula sa nu se mai inmulteascajegosi imputiti de nenorociti ca ne-au facut tara asta de rusine!

Lasă un răspuns

