Next Second Phone: Nokia 2730 Classic VS Nokia 6303?


Pe langa telefonul meu principal (Nokia 5800 XpressMusic) mai folosesc si un telefon secundar. Daca inainte foloseam vechile mele telefoane (Nokia 6680 si Sony K600i- inca le mai am), acestea au inceput sa-si arate varsta. 6680-ul imi arata cand baterry full, cand low baterry, cand mai creste la 2-3 linii si astfel ca mi s-a intamplat sa-mi moara telefonul cand aveam bateria full.  O baterie costa 150 de lei, si nu ma indur de atatia bani pe o baterie asa veche…iar Sony Ericsson-ul K600 are probleme cu semnalul, trebuie sa stai langa geam ca sa intelegi ceva din ce spune interlocutorul.

De curand mi-a dat un prieten un LG KP260 care l-a luat la abonament la Orange (O-Lingi) moka, si mi l-a dat mie ca nu avea ce face cu el…l-am decodat cu 50 lei (scump) si…constat ca are exact defectele lui K600, numai ca acesta e batran, iar LG-ul se aude asa pt ca e un telefon de rahat cu o antena de rahat! In fine…l-am suportat cateva luni, iar cum de curand mi-a expirat contractul pe 2 ani la vodafone de la fostul Nokia N73 Music Edition (care l-am vandut, ca si pe N95 8GB) m-am interesat de ce telefoane sunt moka sau macar la un pret destul de ieftin.

Visul meu e un Nokia 6303. Camera de 3.2 MPX adevarata, carcasa inox si designul ala frumos (pe argintiu), Dar e cam scump (69 EUR). In schimb am gasit telefonul asta care arata foarte frumos, dar din ce am citit nimeni nu e per total multumit de el…dar e 9 EUR la abonament (deci aproape moca).

Prin urmare, voi ce v-ati cumpara? Postez ambele telefoane cu poze si specificatii. Maine ma duc sa-l iau asa ca astept commenturi😀🙂

Nokia 2730 Classic

Nokia 2730 Classic, este cel mai ieftin telefon 3G al producatorului finlandez de pana acum. Telefonul va avea un pret de vanzare de 80 euro, excluzand taxele si subventiile operatorilor de telefonie si va incepe a fi comercializat din trimestrul trei al acestui an. „Pretul este foarte, foarte interesant in special pentru operatorii care incearca sa atraga clientii catre serviciile 3G. Cu siguranta, se va reflecta in vanzari„, este de parere Carolina Milanesi, analist in cadrul companiei de cercetare Gartner.”

Specificatii complete: http://mobile.softpedia.com/phones/Nokia/N…0-classic.shtml

Nokia 6303

„Ecranul are 2.2 inch, camera foto se laudă cu 3.2 MP şi are intrare de 3.5 mm pentru căşti. Nokia 6303 classic are Nokia Maps preinstalat, iar oficialii finlandezii subliniază în comunicatul de presă că are o autonomie excelentă.

Nokia 6303 classic va aparea în trimestrul al doilea si va costa 135 de euro.”

Specificatii complete: GSMArena

UPDATE: Pana la urma castigator a fost Nokia 2700. (nu 2730). Chiar daca 2730 avea in plus 3G mi-a dat senzatia de plastic ieftin in mana, mai gros, mai…altfel. 2700 pare telefon solid, tastele sunt altfel…si e si mai elegant. Cat despre 6303…poate ca era combinatia ideala, dar…dadeam cam multi bani pe el😀

PS: Ca sa ii iau un cadou si ei, i-am cumparat prietenei un 2730 cu prelungirea abonamentului meu, si am deschis altul de mi-am luat 2700 caci acesta nu era la prelungire🙂

Posted on Februarie 12, 2010, in Just about me, Nokia and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. si pn la urma…e bun telefonul?…sau mai astept sa-mi strang niste bani si-mi iau un 6303….ast rasp…please..pt k vreau sa schimb n70 meu

  2. e bun telefonul🙂 se merita fiecare banut

Lasă un răspuns

