Back in „biznis”


Dupa o saptamana de rahat, in care era sa si mor de vreo 2 ori, m-am intors la treaba, cerandu-mi umilele scuze ca nu am mai postat nimic pe blog de atata timp. O sa spuneti „Pai bine ba, eu dau refresh in fiecare zi, puteai sa scrii un post sa ne anunti” Nu puteam, pt ca tampitii de la RDS au facut nu stiu ce modificari si in fiecare seara dupa 6:30 imi taiau netul. Iar la munca am avut atatea rahaturi de facut incat am si uitat ca sunt conectat la o retea de internet!🙂

Acum, sa va relatez, pe scurt saptamana mea:

– S-a futut netul

– Iubita si-a rupt piciorul. Cum? (caci, inca exista prosti care intreaba „cum”) Cum oare? PE GHEATA! (Woaaau) ……

– Reinstalare Windows pe laptopul ei, caci dezinfectare nu se mai putea, a „reusit” sa instaleze 10 Trojeni in calculatorul ala…si ea nu a avut mai niciodata conexiune de internet pe el, decat cand am umblat eu! Cum? Cred ca a bagat toate CD-urile din casa…posibil sa fii fost virusi pusi cu buna stiinta de mine unii din ei pt glumite proaste, iar ea i-a adunat pe toti in laptop :))

– Traversand strada spre munca (caci loc de parcare nu exista decat departe) a venit un bou cu un jaf de opel care dadea cu spatele uitandu-se in fata. Probabil ca la scoala de soferi nu la invatat nimeni pt ce sunt oglinzile alea de partea stanga si dreapta a masinii, sau luneta. Pt el sunt doar niste accesorii in care poate sa se admire in timpul mersului, spunand: „Ce frumos sunt, mancamias p**a”

-In fata blocului la mine era o zarva de nedescris, masini parcate langa mormane de zapada, locuri de parcare ocupate de zapada si masini ingropate de-a dreptul in nameti. Locuri de parcare- 0 si, ce ar mai putea lipsi de aici decat un PLUG care SI-A PIERDUT CONTROLUL si era sa ma „dezapezeasca” si pe mine cu tot cu masina de pe strada

Cam astea sunt cele mai importante…oricum voiam sa va anunt sa stati linistiti, caci eu sunt bine, si, de acum voi posta cate ceva in fiecare zi.🙂

„NUMAI BINE!!” :))

Posted on Februarie 10, 2010, in Just about me and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Imi pare rau pentru prietena ta dar se intampla pentru ca prietene, platesti tu bani la stat, dar de unde vrei frate sa dea cu sare oamenii ca sa nu-si rupa prietena ta piciorul din moment ce zapada i-a luat prin surprindere asa cum sustin ei. Plus de asta Berceanu a spus „toti banii i-am dat pe dezapezire asa ca la vara sa nu intrebati dc nu astupam gropile” desi zapada zace in „floare” pe strazi secundare sau chiar si cele principale. Cat despre tine nu pot decat sa : =)) foarte tare frate :)) asta cu soferii, am vazut si eu una astazi intr-un audi a 8 prietenee, a stat 5 min sa-si parcheze tuta dracu limuzina care era atat de simplu de parcat, era vb de o parcare laterala dar e greu, ele au invatat decat in fata si in spate (curve). Parca mi te imaginez in masina cu zapada pe ea :)))) oare ai semnal asa ? =)) nici dracu nu te-ar fi auzit :))) Oricum, ma bucur ca te-ai intors pentru ca si eu ma uitam mereu pe blog si nimic😐 bafta !

    p.s : imi plac tagurile =)) :))) genial !!! mi-ai facut seara😀

  2. She will be fine🙂 E fata mare, se descurca si fara mine :))
    Imi zicea intro zi ca sa incetez sa fiu asa protector, ca 22 de ani s-a descurcat singura, nu a rasfatato nimeni😛
    Eu dezapezesc masina…e o dragoste totala dimineata sa gasesti un munte de zapada imprastiata si sa numai vezi deloc masina (da, nici macar oglinda nu se mai vedea). Dar, am dezapezito, am dezapezit si locul de parcare si cand totul e curat si frumos plec la munca, o bag in parcarea subterana, ies cu ea uscata si cand ajung acasa incep sami bag pula in toti mortii lu ala care sa pus cu dacia pe locul unde am dezapezit eu tot x( Viata de rahat :))

Lasă un răspuns

