Kaspersky Total Security (K.T.S) Codename PURE


De ceva timp s-a lansat versiunea finala a mult asteptatului Kaspersky PURE. Eu, fiind un utilizator de ESET Smart Security 4, M-am decis sa ii incerc TRIAL-ul de 30 de zile, sa vad „Ce poate” si am ajuns si eu la concluzia altora: Kaspersky e „din alta liga” cand vine vorba de securitatea PC-ului. De ce? Pentru ca nu ai ce sai reprosezi acestui sistem de securitate (Stiu, mananca multe resurse, dar avand in vedere ca eu am 3GB RAM nici nu il simt in PC. Il simt insa de cate ori deschid un setup/o aplicatie noua, cand ma intreaba de 3-4 ori daca aprob „miscarea” ce urmeaza sa fie facuta in PC, ceea ce nici NOD32, nici AVIRA (pe un alt pc mai vechi) nu au facut pana acum.
Insa vesnica problema la Kaspersky Pure este, desigur, licenta. Dupa 1 luna de utilizare am facut o modificare in registrii si l-am facut beta. M-a tinut inca 30 de zile, insa astazi cand mai aveam 3 zile am vrut sa ii sterg vechea licenta si sa ii dau ge trial license, apoi mia aparut eroarea „This serial had been blacklisted”. Asa ca s-a soldat cu o reinstalare K.T.S😦

Acum insa am din nou licenta 30 de zile (legala) pt reinstalare, si ceea ce am inteles e ca ar merge vestitul program pt Kaspersky Internet Security (K.I.S) Trial Resetter. O sa studiez dupa ce ma apropii cu „pasi repezi” catre sfarsitul licentei si probabil ca o sa testez. Pana atunci insa va dau toate cele 3 metode de crack ale K.I.S/ K.T.S.
Asa cum v-am obisnuit: DOWNLOAD

Posted on Ianuarie 27, 2010, in Securitate MAC/Windows/Linux and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

