Mozilla Firefox 3.6 a fost lansat!


Aseara Firefox si-a lansat o noua versiune a browserului sau: Firefox 3.6 Incep prin a spune ca am fost utilizator de firefox inca din primele zile ale primului meu calculator. Un desktop DELL adus din America cu ajutorul unor prieteni, si am avut foarte mari discutii cu membrii care mai foloseau calculatorul la vremea aia ca „Mie imi place IE, de ce sa instalezi 15 programe pt un singur lucru?”. Intre timp insa toata lumea si-a luat alt computer si acum se face ca celalalt sta mai mult inchis :)) dar sa revenim la subiect:

De cand cu Windows 7 aveam niste probleme de compatibilitate cu Firefox. Motiv pt care m-am „suparat” pe el si am luat concurenta la rand:

Am inceput cu Google Chrome, Safari, Opera, chiar si Fucking Internet Explorer 8! Nimic nu reusea sa ma multumeasca…iar firefox era inutilizabil…Aseara insa problemele mele au luat sfarsit, odata cu ultimul sau update la Firefox 3.6. Mi-am instalat addon-ul All Glass iar acum browserul meu arata impecabil si, pe deasupra, nici numai are BUG-uri.

Here’s a PrintScreen:

Posted on Ianuarie 23, 2010, in Linux (Ubuntu, Xubuntu, Mandriva etc), MAC OS, Windows 7, Windows XP. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. misto, ce pot sa zic mai mult de atat :)) eu sunt inca la varianta 2.0 dar las ca’i bun si asta. Am trecut pe la tine pentru ca m-am gandit ca s-ar putea sa te intereseze asta

    http://ndrey.com/

    :)) cred ca stiai de el… l-am gasit pe blogu’ uneia Roxi :))

  1. Pingback: Urmatoarea versiune de firefox va avea o noua interfata! « Francesco's Blog

Lasă un răspuns

