Windows 7- The best OS ever created!


De ceva timp s-a lansat Windows 7 RTM (Release To Manufacture) build 7600. Si cum intamplarea face ca am avut banii pt achizitionarea unui nou sistem (Laptop, mai exact) am si facuto, numai ca Windows 7 nu se lansase inca oficial in Romania, iar atunci mi s-a bagat pe gat un Vista Home Basic la achizitionare, ca deh, tot m-am ferit de vista atatia ani din cauza resurselor si erorilor ca acum sa dau banii pe un Vista OEM pe care nu-l voi folosi niciodata. Si am achizitionat un HP Pavilion DV6 Moonlight de care sunt foarte multumit. Intel Core 2 Duo 2.1 GHZ,  3GB RAM, ATI Radeon HD4650 de 512 MB memorie video, Webcam, Microfon, cam tot ce trebuie unui laptop🙂

Bineinteles ca nu am stat cu Vista mai mult de 1 luna pana cand s-a lansat W7 final (caci asa auzisem) dupa care m-am pus pe downloadat. L-am instalat ca la carte si am observat ca am TRIAL 30 de zile. Suficient sa gasesc un activator, zic eu :)) . Iar dupa vreo 2 ani de Win98, 9 Ani de WinXP si 1 luna de vista pot spune cu mana pe inima ca OS ca Windows 7 nu o sa mai gasesc prea curand. Windowsului asta nu ai ce sa-i reprosezi! Merge ca la carte, installerul este atat de usor de folosit incat si un copil l-ar putea instala. Driverele vin de la sine iar majoritatea programelor sunt deja „Windows 7 Ready”

Dintre toate acestea insa Taskbar-ul a fost unul din cele mai interesante feature’uri din Windows 7, acesta este mai mare iar iconitele se pot adauga in taskbar asemenea unui dock, iar daca inainte toate ferestrele se deschideau sub forma de taburi acum ele se „ascund” dupa iconita aplicatiei in sine, ca apoi sa ti se deschida 2 mici ferestre de unde poti selecta ce vrei🙂 La toate acestea adaugam interfata Aero care este exceptionala si mult Improved fata de vista si avem castigatorul: Windows 7 Build 7600 RTM🙂

Pentru cine doreste un activator bun (Windows Genuine) il aveti pe cel atasat in widgetul in dreapta cu FILEBOX🙂

Mai jos aveti desktopul meu🙂

Posted on Ianuarie 19, 2010, in Windows 7 and tagged , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Sincer, imi place blogul ! Te felicit pentru ca detii acest magnific windows 7. Sper sa am si eu ocazia sa-mi iau un calculator mai performant, poate cu Windows 8 :)) Toate cele bune si mai vreau articole de genu acesta !

    p.s : ma abonez la blog asa ca fa bine si scrie :)) (la ultimul blog al tau incepusei sa nu mai scri, sper ca ramai la asta)

    p.p.s : o sa-mi fac si eu pe wordpress !😛

  2. Ma bucur ca iti place, tocmai am postat ceva nou asa ca o sa ai ce sa citesti🙂 Blogul vechi nu-si mai avea rostul, de aceea l-am facut pe asta de care promit sa ma tin😀
    P.S: In legatura cu windowsul: Cred ca o sa se ajunga la Windows 10 pana o sa upgradezi tu😛 :)))

Lasă un răspuns

