Hello world! (sau Salutare!)


„Welcome to WordPress.com. This is your first post. Edit or delete it and start blogging!”

Asta va fi postul cu care v-a incepe blogul meu, ca si al altora care folosesc wordpress🙂 Nu prea stiu eu sa folosesc wordpress-ul dar o sa ma obisnuiesc pe parcurs, pana una alta va urez o zi superba celor care urmeaza sa citeasca aceste randuri plictisitoare.

In primul rand vreau sa va spun ca acest blog nu va fi prea mult despre mine, ci mai mult despre cele mai noi aparitii in materie de IT&Smartphones. Sunt un impatimit ale High-Tech-ului si imi place sa fiu primul care testeaza/isi da cu parerea despre ce a aparut nou.

Ca OS-uri sunt specializat in Windows (XP, Vista si 7) iar din acestea folosesc acum Windows 7, care mi se pare cel mai reusit windows de pana acum🙂 , iar pe partea „mobila” sunt specializat in Nokia&Symbian. Am avut si un forum Symbianized care insa a fost sters din cauza unui user caruia i-am dat prea multe drepturi…asta e! Viata merge inainte🙂

Bafta tuturor!

Posted on Ianuarie 19, 2010, in Just about me. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

