La Multi Ani, Titanic! A 98-a aniversare!


Astazi este 14 Aprilie 2010, la 98 ani de la tragedie :) Am vrut doar sa aduc aminte…caci ce am avut de spus despre titanic si filmul lui cameron am spus aici: Vaporul Dintre Veacuri, Titanic 3D

Peste exact 2 ani, la aniversarea de 100 ani de la tragedie filmul se va lansa in 3D si se speculeaza ca ar contine si scenele taiate la primele filmari, ceea ce mi-ar placea foarte mult, pentru ca s-ar mai schimba putin si filmul si astfel va avea un succes mai mare, poate chiar sa revina la locul 1 pe scara celor mai bune filme ale tuturor timpurilor, chiar daca a fost surclasat de avatar.

De la Film incoace, cameron a mai facut 2 expeditii pe epava adevarata a titanicului, ajungand sa fie obsedat de ea. Impreuna cu Bill Paxton, actorul exploratorului Brock Lovett au patruns cu ajutorul unor roboti in interiorul titanicului, de la scara cea mare pana la baile turcesti, aducand pt prima data in ultimii cativa zeci de ani imagini din interiorul acestei nave superbe. Aceste documentare a fost lansate ca “The Ghosts of the Abyss(2001)” si “The last Mystheries of the Titanic (2005). Cameron planuieste o noua expeditie inainte de relansarea filmului in 3D, in 2012.

Rest in peace, Titanic!

Posted on aprilie 14, 2010, in Hystory, Just about me, Movies and tagged , . Bookmark the permalink. 45 comentarii.

  1. woow…cel mai mare vapor din lume…imi pare foarte rau ca s-a dus…

  2. Eh…de atunci au crescut si vapoarele…am vazut mai demult o poza cu Flagship-ul fostei companii Titanic (reunit cu Cunard): Queen Mary II suprapusa peste Titanic. Nava aia aproape ca ar putea inghiti titanicul :)) Imi trezeste fiori numai cand ma gandesc cat de mare este…. :D

  3. waaaw, vaporul ala are cele mai multe luminite la geam din lume ! , pacat ca s-a scufundat vaporul si s-au ars..

  4. e zguduitor cum s-a intamplat totul….daca ar m-ai fi existat si akm, ar fi fost una dintre cele mai prestigioase nave ale lumii…..si nu regret atat de mult nava, cat sufletele care s-au pierdut in acea noapte si calvarul prin care au trecut…:(

  5. mie imi place filmul .da cati au murit 400?

  6. filmu asta a aratat defapt ceea ce inseamna viatza ….ganditiva k a fost cea mai mare nava , cea mai frumoasa poveste de dragoste si una din cele mai mari tragedii….este cel mai frumos film….rest in peace TITANIC :((

  7. e kair superb filmul…sigur o sa`l mai vad odta:)) cat de curand

  8. pt adina poti sa il mai vezi chair astazi la 15:30 pe protv (rekuare)

  9. in momentul scufundarii TITANICULUI adica in noaptea de 14 aprilie 1912 la ora 2:30,erau la bord 2.200 de persoane si au fost salvate cu ajutorul barcilor doar 400cel mult 500 , iar din restul ramasi la bord au mai supravietuit maxim 10 . m-a impresionat f. mult povestea TITANICULUI,am vazut si filmul (cu Rose si Jack) si sper ca la implinirea a 100 de ani de la naufragiul “ vasului visurilor` , supranumit de proprietar, se va aduce aminte de aceasta minunata nava…TITANICUL sta pe fundul Atlanticului ne Nord in negura anilor si sper ca acest nume si acest vapor nu va fi uitat niciodata! ODIHNEASCA-SE IN PACE!

    in amintirea TITANICULUI
    si acelor ce si-au pierdut viata atunci.

  10. au murit 1500 de suflete si au trait doar 700 si alea se luptau sa traiasca sa moara :(:( dar este superb filmul din 20 de barci sa intors doar 1 singura care a salvat 6 vieti doar 6 vieti din 1500 este superb mie imi place la nebunie mam uitat la el de 10 ori :((:(( si am plans :):) RESPECT SUPR FILM :X

  11. Au murit mai multi de 400 si 6 au reusit sa scoata din apa ceilalti au murit inghetati. Au fost 20 de barci din care una s-a intors.In apa au ramas ingetati 1.000 din care 6 au mai trait ce straniu.

  12. nava TITANIC s-a scufundat acum 100 de ani dar nimeni nu a uitat de ea dupa acest incident nimeni nu a mai indraznit sa faca un vas atat de mare eu am vazut si filmul cu jack si rose si ma durut foarte tare cand am vazut ca jack a murit imi repetam in continuu nu merita sa moare am plans foarte mult desi finalul era fericit pentru ca femeia aceea batrana a murit iar ei doi si-au continuat povestea de dragoste de unde a ramas (de pe nava) pentru cei care nu au inteles la final i-a artat pe jack si pe rose sarutandu-se iar rose era tanara deoarece ei doi si-au continuat reletia de unde ramasesera in Imparatia Cereasca jack a murit dar s-a intalnit cu rose asa cum aratau amandoi cand nava s-a scufundat

  13. dar dc nu l-au scos din apa jtiu ca avea 49 .328 de mii tone dar serios macar puteau incerca nu filmul aa folst cel mai tare cum a cazut pe oamenii aia eu dak as stai sub un vas din ala mai bine as muri mie frik de mor ,mai ales la cat de mare era TITANICUL respect.
    in el erau 2.200 de suflete j doar cati va au supravietuit

  14. Da e pacat ca s-a scufundat.dar Dumnezeu si-a aratat puterea deoarece ei au zis ca nici El nu il poate scufunda

  15. Filmul este foarte tare imi place si cand a murit Jack ziceam ca nu poate sa moara dar in final a fost foarte fericit dar din 1500 de oameni numai 6 au fost salvati iar din 20 de barci sa intors un doar una!
    Super film de dagoste!

  16. Din 1500 de oameni au fost salvati 6 !!!!

    Mie mi-ar trebui muzica aia de la Celine Dion=>My Heart Will Go On [Titanic] cu note muzicale! are cineva ?

  17. Este un film tare dar mi-am dat seama ca Rose statea pe ceas si eram uimit :O
    A si respespectati filmul!!

  18. Despre ce ce vorbesti seby?

  19. pt marinik invata sa scri

  20. Eu am de gand sa ma duc in Oceanul Antlantic ca sa gasesc nava si sa o aduc cumva la suprafata.Cand am vazut filmul ,mi-au dat lacrimile.Ma socat si i_am intrebat pe parinti de foarte multe ori daca e adevarat.Si in plus as vrea sa gasesc cumva ,,Inima Oceanului”.

    • Nava e gasita, dar nu ai avea cum sa o aduci la suprafata in 2011. Daca s-ar fi scufundat de curand, probabil ca, cu multi bani si tehnologie, ai fi ridicato intreaga la suprafata :) Dar avand in vedere ca la anul de implinesc 100 de ani de la scufundarea ei, ne putem astepta oricand ca ea sa se prabuseasca…si sa ramana doar o gramada de praf si fiare :(
      “Inima Oceanului” e o fictiune a filmului

  21. A fost super Titanic las mai vedea de 10 ori mai ales sfarsitul

  22. e foarte cutremurator sa te gandesti la ce s-a intamplat cand ma gandesc si acum ma apuca fiori pacat de sufletele care au pierit in acea seara d-zeu sa-i odihneasca in pace

  23. A fost o mare pierdere si imi pare rau ca s-a scufundat.Poate chiar ei au atras ”ceva” spunand ca este de nescufundat!Am vazut de multe ori filmul si mi se pare un unul foarte impresionant.Titanicul va ramane mereu o mare capodopera a omenirii.
    Stiai ca a fost prezis?….de un medium cu 14 inainte, a spus ca oamenii vor face un Trans-Atlantic(cel mai mare din lume) pe nume Titan care se va scufunda lovind un iceberg in prima lui calatorie.
    In rest blogu imi place.MULTA BAFTA!
    http://theodor1998.wordpress.com/
    http://theodoruniverse.wordpress.com/
    2 bloguri, unu chiar cu aceeasi tema!

  24. Salut. Va voi spune cateva informatii despre TlTANIC. TITANIC LIVERPOOL s-a scufundat cu 99 de ani in urma (in anul 1912). Nava TlTANIC avea 320 M. Nava avea 2200 de suflete. Nava TlTANIC s-a scufundat in 2 parti in Atlantic. Cursa lui trebuia sa se sfarseasca la New York. ln anul 2020 se va face alta nava sub numele TITANIC LIVERPOOL(R.M.S TITANIC), doar se va face un pic mai modernizat. Eu l-am vazut o data si am plans cu lacrimi de crocodil. Mie va spun ca mi l-a placut. TITANICUL a luat locu 1 la cel mai frumos film.

  25. e super tare las mai vedea de cel putin 1000 de ori

  26. eu stiu de ce sa rupt titanicu.sa rupt deoarece jumate din compartimente s-au inundat si cum celalalte nu erau inundate .asta a dus la ruptura.

    • cum sa fie jumatate inundate da erau jumatate da jumatatea aia era in apa:d…si aialalta jumatate era sus is nu era inundata …alt cv o fost

  27. foarte tragig.imi pare rau de oamenii care au murit nevinovati si de nava superb film este super tragic……lam vazut de o multime de ori si plang mereu…..

  28. Am 12 ani si e prima data cand ma uit la titanic si am inceput sa plang. Nu pentru actori ,ei nu au murit dar plangeam pentru oameni care au murit in realitate . Cand te uiti la titanic iti vine in gand oameni din realitate care au murit din cauza unui aizberg .2200 de oameni si 60 de barci la bord .Titanic nu nmai este pe locul 1 acum Avatar este .avatar este un film prostesc, auzi un om carea ramas paralizat si putea se mearga ca extraterestru .Nu uitati de Titanic un film adevarat ,nu va prostiti de la avatar ,si apropo am vazut si eu Avatar deci nu vorbesc prosti . HAI TITANIC .Pa

  29. titanicul:in prima sa calatorie,la 14 aprilie 1912 titanicula lovit un enorm aisberg la aproximativ 700 kl sud-est de Terra Nova.Din cele 2 200 persoane prezentate la bord ,1 490.

  30. eu am plans la filmul asta afos istorie pentru mine si mereu ma bufneste plansu cand i aud muzica sau al vad mai ales ma inpresioneaza filmul pe care la fcut cu LeonardoDicaprio care avea numle :Gek si fata Rose

  31. eu am fost foarte impresionata foarte tare de titanic si as vrea eu asta sa stiu unde sa scufundat sa sal exploarez in prima seara cand mam uitat am fost asa de socata cand am vazut ca se scufunda dar filmul istoric mi-a placut foarte mult si astept sa-l mai bage inco data la tv dar as vrea sa ma scufund unde sa scufundat titanicu si imi impus sa ma scufund sa-l caut filmul acesta ma impresionat foarte tare mama imi spunea ca filmul a fost adevarat si scufundarea a fost adevarata eu imi impun sa fac acest lucru sa ma scufund in apele cele mari.

  32. titanicu va face 100 de ani de cand sa scufundat data este 10 Aprilie ora 02:40

  33. mie imi place melodia titanic versuri

  34. Eu am vazut ditanic de multe ori si e cel mai tare….film ….the best titanic…:*..

  35. wow chiar era mare titanicu , eu ma gandesc la un vapor asa de mare sa se scufunde e chiar ……

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 461 other followers

